У Рівненській області ціни та комунальні послуги на першому місці за скаргами до Держпродспоживслужби. За перше півріччя надійшло понад 30 звернень, з яких деякі вимагали втручання фахівців, але більшість закінчилися лише простими роз'ясненнями для громадян.

Одним із питань, яке залишається недозрозумілим для багатьох жителів, є вимога на проведення обов'язкової повірки лічильників, запроваджена минулого року.

Оксана Немкович, заступник начальника ГУ Держпродспоживслужби в області, сказала, що багато мешканців досі не в курсі про те, що перевірка є обов'язковою.

Підвищення тарифів на комунальні послуги
Підвищення тарифів на комунальні послуги

Крім того, понад двадцять звернень стосувалися скарг на завищені ціни у торгових точках.

Популярні новини зараз
Гороскоп на тиждень 16-22 вересня для всіх знаків Зодіаку: небезпеки Водоліїв, блиск Левів та відпочинок Тельців Сніг, мінусова температура та сильний вітер: синоптикиня розповіла, чи буде рання зима восени 2024 року Це незаконно: чого не можуть робити ТЦК під час перевірки Пенсіонери з картками ПриватБанку можуть залишитись без грошей: у чому проблема
Показати ще

"У війну держава регулює ціни на соціальний набір продуктів, як борошно, молоко, хліб, яйця, масло. Люди скаржаться і на інші ціни, що не підпадають під державне регулювання. Наша служба зверталася до міністерства економіки, щоб отримати дозвіл на проведення позапланових перевірок щодо завищених цін. Втім, дозвіл міністерство не дало”, – пояснює Оксана.

Варто згадати, що Держпродспоживслужба займається перевіркою дотримання законодавства та у сфері реклами, на яку у Рівному також є скарги. Наприклад, одного підприємця оштрафували на 60 тисяч гривень за рекламу електронних сигарет безпосередньо в точці продажу тютюнових виробів.

Загалом бізнеси сплатили близько 180 тисяч гривень штрафів за порушення в рекламі цигарок, алкоголю та порушення, пов'язані з використанням російської мови.

Супермаркет, фото: Держпродспоживслужба
Супермаркет, фото: Держпродспоживслужба

Протягом першого півріччя Держпродспоживслужба розглянула близько 120 звернень щодо неякісних товарів чи послуг. Внаслідок перевірок служба виявила навіть небезпечні кавоварки, які становили загрозу у вигляді ударів струмом споживачів. Такі товари з ринку вилучаються.

Якщо ви продовжуєте стикатися з проблемами, пов'язаними із завищеними цінами, неякісними послугами чи іншими порушеннями у сфері комунальних послуг та торгівлі, не соромтеся звертатися до Держпродспоживслужби.

Це допоможе захистити ваші права як споживача та сприяє створенню більш справедливого та безпечного середовища для всіх мешканців області.

А ми нагадуємо, що продукти дорожчають – комуналка не відстає: українцям знову зробили тарифний "подарунок"

Читайте також: як вибрати натуральну ковбасу та безпечно давати її дітям

Крім того, Знай.ua розповідав про алкомагазини, замкнуті обличчя та порожні автобуси: на що окупанти перетворили Мелітополь