Передавати показники лічильників українці зобов'язані щомісяця, але дуже важливо робити це правильно. Фахівці "Київтеплоенерго" поділилися інструкцією, яка убезпечить від будь-яких помилок.

Якщо споживач передав показники лічильника, а сума в платіжці все одно не відповідає рівню споживання, то, швидше за все, було допущено помилку.

Лічильники води, фото Знай.ua
Лічильники води, фото Знай.ua

Коли передавати показники

Нарахування у платіжці будуть коректними, якщо щомісяця та у встановлений термін передавати показники лічильників. Прийом даних від клієнтів "Київтеплоенерго" починається з 5 числа та триває до останнього дня поточного місяця.

Що буде, якщо не передати дані

Все просто – сума у ​​платіжці може не виправдати очікувань.

Популярні новини зараз
Гороскоп на вівторок, 3 грудня: Риби побережіть здоров'я, Стрільці – з дорогою краще не жартувати Працюй або жебракуй: пенсіонерів поставили перед вибором Не врятує навіть бронь: чоловіків закликали готуватися – в окопах побувають усі Банки припинили прийом купюр у 50 та 100 доларів: що відбувається і чому
Показати ще

"Якщо показання лічильників гарячої води не передані вчасно, згідно з чинним законодавством нарахування за гаряче водопостачання здійснюється за середнім об’ємом споживання квартири за останній рік", - пояснюють споживачам.

Платіжки за комуналку Фото: скрін youtube
Платіжки за комуналку Фото: скрін youtube

Не передали показники й нарахували борг, що робити?

Якщо споживач не передавав показники більше трьох місяців, то у платіжках може виникнути справжня плутанина. У такому разі необхідно звернутись до Центру комунального сервісу, щоб скоригувати дані про споживання.

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, сума у ​​платіжці не збігається з рівнем споживання: у YASNO розповіли, що робити.

Також наш портал інформував, щоб уникнути проблем: "Київводоканал" нагадав, що потрібно зробити з лічильниками.

Крім того, ми писали, доведеться заплатити зі своєї кишені: водоканальники попередили з приводу лічильників.