Клієнти ПриватБанку скаржаться на приховану комісію при проведенні платежів, за які вона не повинна стягуватися. Про це свідчить скарга на порталі Мінфіну.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУкраїнець розповів, що проводив оплату на сайті з картки ПриватБанку через Google Pay. У запиті на підтвердження платежу було зазначено одну суму, а коли кошти списалися, то виявилося, що з нього взяли ще й додаткову комісію.
"Питання чому в запиті на списання, який потрібно підтвердити для проведення операції про комісію ні слова. В запиті сума відображена була, що буде списано 46.24, а по факту у виписці 51.24 грн", - обурився клієнт.
Фахівці ПриватБанку відреагували на скаргу та пояснили, що "прихована" комісія вина не банку, а сайту, який встановив відповідні налаштування у проведенні платежів.
"Сайт, на якому Ви робили платіж, встановив налаштування в проведенні платежів і видавав операцію з картки як переказ коштів, а не оплату за послугу чи товар. Комісія відповідає тарифам на проведення платежів з картки", - йдеться у повідомленні.
У фінустанові додали, що комісія у "Приват24" відображається у випадку, коли оплата проводиться через ресурс ПриватБанку. Якщо через сторонній – комісія вказується в умовах картки.
Раніше портал Знай повідомляв, ПриватБанк роздає подарунки за покупки через "Приват24": як отримати.
Також наш портал інформував, якщо не хочете залишитись без грошей: "Ощадбанк" попередив власників платіжних карток.
Крім того, ми писали, ПриватБанк встановлює обмеження на зняття готівки: що радять клієнтам.