Чоловік вирішив оновити свій тариф у додатку "Мій Київстар". Після відкриття додатку йому відразу ж впала в очі ТОП-пропозиція "Love UA Максимум" за 87 гривень на місяць. Він вирішив, що це вигідна пропозиція і відразу ж підключив цей тариф. При цьому він обрав опцію "Супер-сила", яка, на жаль, не відповідала його вимогам.

Після підключення тарифу українцю надійшло повідомлення, що для активації нових умов потрібно поповнити рахунок на 87 гривень. Він був здивований, але поповнив рахунок, оскільки йому дуже сподобався цей тариф.

Київстар, скріншот: YouTube
Київстар, скріншот: YouTube

Проте, після поповнення рахунку чоловік отримав повідомлення про підключення нового тарифу, але старий тариф не був скасований, а з його рахунку була знята абонплата за старий тариф. Чоловік був дуже розчарований, адже така ситуація означає, що він втратив гроші без потрібного результату.

Українець вирішив звернутися до представників "Київстар" для вирішення цієї проблеми. Провівши у відділенні "Київстар" близько 4 годин, консультанти просто розводили руками і нічого не змогли зробити.

Популярні новини зараз
Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування Українцям приготували нові виплати: хто отримуватиме 4500 грн щомісяця
Показати ще

Київстар. Фото: Youtube
Київстар. Фото: Youtube

Він намагався зателефонувати оператору "Київстар" близько 50 разів, але кожного разу автовідповідач повторював одне й те саме: "Всі оператори зайняті, перетелефонуйте пізніше!". Ця ситуація його розчарувала, адже як клієнт, він сподівався на якісне обслуговування.

Зненацька, йому спало на думку спробувати зателефонувати з іншого мобільного номеру. Зателефонувавши на гарячу лінію 0800300466 з мобільного номеру Лайф. І, на його велике здивування, вдалося дозвонитися.

мобільний зв'язок
мобільний зв'язок

Проте, оператор повідомив, що не може нічим допомогти, оскільки для вирішення проблеми з втратою грошей потрібно телефонувати з фінансового номеру. Але відповідь знову була та сама: "Всі оператори зайняті, перетелефонуйте пізніше!".

У підсумку, після безуспішних спроб вирішити проблему з підтримкою "Київстар", чоловік вирішив змінити оператора. І в ввечері перейшов на обслуговування до іншого провайдера.

Нагадаємо, пропонують тарифи, які неможливо знайти: абоненти Київстару отримують дивні пропозиції

Раніше ми писали про те, що твоїй бабусі потрібно лише 90 грн: найпростіші тарифи від Київстар, lifecell та Vodafone

Вам буде цікаво дізнатися "Київстар" попередив українців про небезпеку: що треба знати