Передавати показали електролічильники необхідно щомісяця у встановлений період. Але що робити, якщо елементарно забули про цю важливу процедуру? Фахівці YASNO дали зрозумілу інструкцію для побутових споживачів.

За допомогою до фахівців компанії YASNO звернулася українка, яка забула своєчасно передати показники свого лічильника. Жінка уточнила, що потрібно зробити, щоб нарахування у платіжці збіглися із реальним споживанням.

Електролічильник. Фото: скрін youtube
Електролічильник. Фото: скрін youtube

У YASNO детально пояснили, як діяти, щоб скоригувати дані та уникнути можливої ​​переплати за електроенергію.

YASNO. Фото: скрін youtube
YASNO. Фото: скрін youtube

Популярні новини зараз
Українських біженців повертають на батьківщину: кому доведеться приїхати додому Останні копійки відберуть: Ощадбанк змінив правила зняття готівки для пенсіонерів Банківські перекази за новими правилами: які зміни з жовтня Уроки стають коротшими, перерви – довшими: що зміниться у школах з 2025 року
Показати ще

"Передайте показання за 2 дні до кінця місяця та у перші 3 дні нового місяця. Ми передамо їх до вашого оператора системи розподілу (ОСР). Коли отримаємо від ОСР нові (скореговані) обсяги споживання, то виконаємо перерахунок за попередній місяць", - йдеться у повідомленні.

Показники лічильника. Фото: скрін facebook.com/yasno.com.ua
Показники лічильника. Фото: скрін facebook.com/yasno.com.ua

Варто нагадати, якщо споживач не передає показники лічильника, то постачальник послуг нараховує суму до оплати на підставі середнього споживання домогосподарства за попередні періоди. У разі нерідко сума виходить відчутно більше від фактичної.

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, зберігати паперові платіжки три роки: у YASNO розкрили важливий нюанс.

Також наш портал інформував, водоканали розікрали гроші, тож збільшать тарифи: Попенко пояснив, чому люди заплатять більше.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, в YASNO дозволили споживачам платити лише половину ціни: хто заощадить на електроенергії.