Клієнтка Ощадбанку поскаржилася на жахливе обслуговування, намагаючись заплатити за іншу людину у відділенні. Виявляється, жінка звернулася до декількох людей, щоб знайти відповідь на своє запитання, проте, ніхто так і не зміг їй допомогти.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяСвій відгук клієнтка Ощадбанку залишила на сайті Мінфіну.
Громадянка стверджує, що 16 квітня вона звернулася до відділення Ощадбанку, щоб оплатити платіж іншої людини у розмірі 12 тисяч гривень. Коли вона запитала про це менеджера, то вона відповіла, що таке можливо, проте, жінка так і не змогла це зробити.
"Черга до каси на годину. З трьох кас працює одна. Відстоявши чергу і згаявши годину часу, дізнаюсь від касира, що таку операцію неможливо зробити, ідіть звертайтесь до менеджера та сплачуйте через термінал. Менеджер пояснює, що терміналом можуть користуватись тільки кліенти Ощадбанку. Зателефонувавши на гарячу лінію, дізнаюсь, що в терміналі можлива авторизація через номер телефону. Обслуговування жахливе. З елементарних питань неможливо отримати відповідь", – незадоволено розповіла клієнтка банку.
Коли жінка звернулася до консультанту на вході, та сказала, що вона нічого не знає, адже перебуває на практиці.
"Ніхто нічого не знає, консультант на вході до відділення навіть не могла назвати номер відділення, сказала, що вона не знає, вона тут на практиці. В підсумку – згаяний час, зіпсований настрій і невирішене питання", – також додала жінка.
Нагадаємо, що представники ПриватБанку вимагають повернення кредиту під час війни.
Як повідомляли раніше, Монобанк заблокував гроші на кредитній картці клієнта.
Як писав "Знай" раніше, Ощадбанк попередив про зміну тарифів з 1 червня 2024 року.