Газовики звернулися до споживачів, які платять за газ та його доставку через мобільний банкінг або термінали, самостійно формуючи шаблони платежів. Що потрібно зробити кожному, написали на facebook-сторінці Харківської філії "Газмережі".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяФахівці компанії "Газмережі" зазначають, що останнім часом почастішали скарги від клієнтів, що після оплати кошти не зараховуються на особовий рахунок. Проведений аналіз показав, що причиною цього є помилки в реквізитах.
Газовики настійно закликають перевірити правильність даних у шаблонах платіжок, якщо оплата здійснюється через додатки банків. Також ретельно перевіряти реквізити слід під час оплати через платіжні термінали чи каси банків.
"Просимо наших клієнтів уважно перевірити реквізити у самостійно-створених шаблонах платежів та, за необхідності, переоформити шаблони, перевіряти призначення платежу при сплаті у касі", - попередили споживачів.
Якщо при оплаті було допущено помилку, то споживач має можливість повернути кошти. Але процедура вимагатиме часу та певних зусиль.
"У разі здійснення помилкових оплат, рекомендуємо звернутись до отримувача сплачених коштів із наступними документами: заявою на повернення коштів, паспортом, ІПН, квитанцією про оплату", - порадили фахівці.
Раніше портал Знай повідомляв, стосується всіх власників газових плит: "Газмережі" звернулися з важливим попередженням.
Також наш портал інформував, оплата за газ більше не "витягуватиме" останні копійки: у кого з українців стане менше платіжок.
Крім того, ми писали, платити доведеться навіть улітку: українцям готують нововведення щодо платіжок за опалення.