Українці, яким надали неякісну комунальну послугу, можуть добитися перерахунку платіжки з подальшим зменшенням суми до оплати. Про це споживачам нагадує Держпродспоживслужба.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВ Україні діє закон "Про житлово-комунальні послуги", який передбачає конкретні механізми захисту прав споживачів. Тому, якщо з крана замість гарячої води потекла холодна, а рахунок прийшов зі значною сумою, то людина може подати акт-претензію.
Фахівці наголошують, що насамперед необхідно зафіксувати обставини, до яких призвело ненадання чи неякісне надання комунальних послуг. Після цього необхідно надіслати письмове звернення до постачальника послуг та повідомити про порушення.
Далі виконавець комунальної послуги або управитель багатоквартирного будинку має прибути для перевірки якості послуг. На підставі даних перевірки складається акт-претензія.
Якщо представник виконавця послуг не з'явився для перевірки, відмовляється підписувати акт-претензію або протягом 5 днів після реєстрації акта не дає відповіді, далі слід звертатися до Держпродспоживслужби.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, що немає грошей – не аргумент: як карають українців за несвоєчасну оплату комуналки.
Також наш портал інформував, людям підвищення тарифів, олігархам та монополістам – радість: експерт пояснив, кому вигідно піднімати ціни.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, водоканали розікрали гроші, тож збільшать тарифи: Попенко пояснив, чому люди заплатять більше.