Українці, яким надали неякісну комунальну послугу, можуть добитися перерахунку платіжки з подальшим зменшенням суми до оплати. Про це споживачам нагадує Держпродспоживслужба.

В Україні діє закон "Про житлово-комунальні послуги", який передбачає конкретні механізми захисту прав споживачів. Тому, якщо з крана замість гарячої води потекла холодна, а рахунок прийшов зі значною сумою, то людина може подати акт-претензію.

Комунальні послуги, кадр з відео
Комунальні послуги, кадр з відео

Фахівці наголошують, що насамперед необхідно зафіксувати обставини, до яких призвело ненадання чи неякісне надання комунальних послуг. Після цього необхідно надіслати письмове звернення до постачальника послуг та повідомити про порушення.

Далі виконавець комунальної послуги або управитель багатоквартирного будинку має прибути для перевірки якості послуг. На підставі даних перевірки складається акт-претензія.

Популярні новини зараз
Запитай у дружини або мами: які документи потрібні українським чоловікам для оновлення даних у ТЦК Боржникам за комуналку приготували болісне випробування: юрист розповів, до чого готуватися Українці отримають кошти на оздоровлення: названо необхідну умову Українці намагаються зберегти своє майно перед законом про мобілізацію: що хочуть встигнути
Показати ще

Комунальні послуги, скріншот з відео
Комунальні послуги, скріншот з відео

Якщо представник виконавця послуг не з'явився для перевірки, відмовляється підписувати акт-претензію або протягом 5 днів після реєстрації акта не дає відповіді, далі слід звертатися до Держпродспоживслужби.

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, що немає грошей – не аргумент: як карають українців за несвоєчасну оплату комуналки.

Також наш портал інформував, людям підвищення тарифів, олігархам та монополістам – радість: експерт пояснив, кому вигідно піднімати ціни.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, водоканали розікрали гроші, тож збільшать тарифи: Попенко пояснив, чому люди заплатять більше.