Мобільний оператор Vodafone пообіцяв знижку пенсіонерці на оплату тарифу, але так і не надав її. Про це свідчить скарга на офіційній facebook-сторінці компанії.

На Vodafone поскаржився син пенсіонерки, якій пообіцяли надати 50-відсоткову знижку на послуги мобільного зв'язку на 6-місячний період. Однак незабаром виявилося, що жінка нічого не отримає.

Vodafone. Фото: скрін youtube
Vodafone. Фото: скрін youtube

"Що в вас за відношення до клієнтів? В минулому місяці моїй мамі пенсіонеру 83 років запропонували та підключили знижку 50% на пів року. Зараз мені в чаті повідомили, що ця пропозиція діяла до минулого місяця. Ви зробили машину часу?", - написав українець .

Пенсіонерка зі смартфоном. Фото: скрін youtube
Пенсіонерка зі смартфоном. Фото: скрін youtube

Популярні новини зараз
Ощадбанк скасував обмеження для власників карток: що стане безкоштовним Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання Українцям приготували нові виплати: хто отримуватиме 4500 грн щомісяця "Ощадбанк" блокує пенсійні картки: хто може втратити останні копійки
Показати ще

Замість обіцяної знижки пенсіонерці пропонують перейти на новий тариф, який їй не підходить.

"Зараз їй пропонують тариф по 5гб інтернету. Це знущання? Їй потрібний тільки зв'язок!", - обурився син пенсіонерки.

Фахівці Vodafone відреагували на скаргу і запропонували зафіксувати офіційне звернення, щоб детальніше розібратися в ситуації та допомогти абонентці.

Скарга на Vodafone. Фото: скрін facebook.com/VFUkraine
Скарга на Vodafone. Фото: скрін facebook.com/VFUkraine

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, абоненти збунтувалися проти "Київстару": не хочуть доплачувати за гігабайти, якими не користуються.

Також наш портал інформував, гроші зникають з рахунку: абонентам Київстар, Lifecell та Vodafone розповіли, як перевірити, куди вони подіються.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, дитинство в епоху гаджетів: вчені з'ясували зв'язок між користуванням смартфоном у ранньому віці та психічними розладами.