Мобільний оператор Vodafone пообіцяв знижку пенсіонерці на оплату тарифу, але так і не надав її. Про це свідчить скарга на офіційній facebook-сторінці компанії.

На Vodafone поскаржився син пенсіонерки, якій пообіцяли надати 50-відсоткову знижку на послуги мобільного зв'язку на 6-місячний період. Однак незабаром виявилося, що жінка нічого не отримає.

Vodafone. Фото: скрін youtube
Vodafone. Фото: скрін youtube

"Що в вас за відношення до клієнтів? В минулому місяці моїй мамі пенсіонеру 83 років запропонували та підключили знижку 50% на пів року. Зараз мені в чаті повідомили, що ця пропозиція діяла до минулого місяця. Ви зробили машину часу?", - написав українець .

Пенсіонерка зі смартфоном. Фото: скрін youtube
Пенсіонерка зі смартфоном. Фото: скрін youtube

Популярні новини зараз
Київ готує евакуаційні автобуси: у КМДА пояснили, чи варто панікувати Три таємні зброї проти тромбів: їж і живи без страху перед інсультом Пенсію скоротять на 75%: хто втратить право на більшу частину виплати Водії, готуйтеся: з 12 жовтня всі пасажири повинні виходити з авто
Показати ще

Замість обіцяної знижки пенсіонерці пропонують перейти на новий тариф, який їй не підходить.

"Зараз їй пропонують тариф по 5гб інтернету. Це знущання? Їй потрібний тільки зв'язок!", - обурився син пенсіонерки.

Фахівці Vodafone відреагували на скаргу і запропонували зафіксувати офіційне звернення, щоб детальніше розібратися в ситуації та допомогти абонентці.

Скарга на Vodafone. Фото: скрін facebook.com/VFUkraine
Скарга на Vodafone. Фото: скрін facebook.com/VFUkraine

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, абоненти збунтувалися проти "Київстару": не хочуть доплачувати за гігабайти, якими не користуються.

Також наш портал інформував, гроші зникають з рахунку: абонентам Київстар, Lifecell та Vodafone розповіли, як перевірити, куди вони подіються.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, дитинство в епоху гаджетів: вчені з'ясували зв'язок між користуванням смартфоном у ранньому віці та психічними розладами.