Мобільні оператори постійно оновлюють свої тарифи, але абоненти часто не стежать за цими змінами. Іноді це відбувається через неуважність, а іноді через просто забуття.

У будь-якому випадку важливо бути в курсі всіх умов свого тарифного плану, щоб уникнути неприємних сюрпризів на своєму мобільному рахунку.

Київстар, скріншот: YouTube
Київстар, скріншот: YouTube

Немає часу дзвонити до служби підтримки? Немає проблем! Оператори надають прості способи отримання інформації про свій тарифний план:

  • Абоненти Lifecell можуть набрати *141# або *700# для перезамовлення пакету послуг та отримання інформації про свій тариф.
  • Клієнти Київстару можуть скористатися запитом 100 01 2#, зайти на сайт або додаток Мій Київстар або набрати 466 66.
  • Користувачі Vodafone можуть дізнатися про деталі свого тарифу за допомогою запиту 101# або дзвінка за номером 111 .

Водафон, фото з вільних джерел
Водафон, фото з вільних джерел

Популярні новини зараз
2,64 грн за кВт – це ще халява: яким буде новий тариф на електроенергію Мобілізація з 18 травня: кого чекає посилена увага Ціни на популярний продукт взлетіли до небес: чому українці вирішили його ігнорувати Пенсіонерам надають ще один вид пільг: що треба знати
Показати ще

Якщо ви хочете дізнатися, куди йдуть ваші гроші за послуги мобільного зв'язку, Національна комісія з електронних комунікацій та послуг (НКЕК) пропонує такі способи:

  • Звернутися до оператора та запросити розшифрований рахунок за потрібний період.
  • Скористайтеся мобільним додатком оператора для отримання інформації про надані послуги.
  • Особисто відвідайте магазин оператора для отримання розшифрованого рахунку.

Важливо пам'ятати, що розшифрований рахунок доступний лише для ідентифікованих абонентів, тому переконайтеся, що ваш номер зареєстрований у оператора.

Нагадаємо, а боненти збунтувалися проти "Київстару": не хочуть доплачувати за гігабайти, якими не користуються

Раніше ми писали про те, що " ПриватБанк" змусять заплатити за незаконне блокування рахунків