Останні події навколо "ПриватБанку" викликали чимало галасу у суспільстві. Внаслідок судового процесу, який розглядав справу про блокування рахунку клієнта банку, суд ухвалив рішення на користь клієнта.

Відповідно до цього рішення, "ПриватБанк" тепер зобов'язаний виплатити компенсацію у розмірі 20 000 гривень за незаконне блокування рахунку.

ПриватБанк
ПриватБанк

На думку суду, блокування рахунку клієнта було здійснено без законних підстав, оскільки на момент блокування не велося жодних кримінальних чи адміністративних проваджень стосовно клієнта.

Це рішення лише підтвердило впевненість громадян щодо незаконності дій банку та його обов'язок обґрунтувати відмову в обслуговуванні рахунку.

Популярні новини зараз
Подорожчання до 90%: споживачам анонсували "сюрпризи" рахунках за комуналку Один день – 1 гривня: "Київстар" підказав як користуватися послугами майже задарма "Київстар" попередив українців про небезпеку: що треба знати Що насправді роблять контролери з вашими лічильниками: чого боятися, а чого не варто
Показати ще

Банківська карта. Фото: скріншот youtube
Банківська карта. Фото: скріншот youtube

Важливо пам'ятати, що банки не можуть безпідставно відмовляти клієнтам в обслуговуванні, навіть якщо вони наражаються на високий ризик. Верховний Суд України звернувся до громадян та сказав, що банки мають надати переконливе обґрунтування для своїх дій.

Причини блокування рахунків, як стало відомо, можуть бути різноманітними, від надання неправдивої інформації до порушення судових рішень.

Банки можуть реагувати на підозрілі операції, такі як великі покупки в інтернеті вночі або операції з криптовалютою, однак на те, щоб заблокувати рахунок клієнта, мають бути серйозні підстави.

А ми нагадуємо, що цього вас оператори не навчать: як вибрати банківську картку та уникнути зайвих витрат по ній

Крім того, Знай.ua повідомляв, гроші спишуть з рахунку без вашого відома: українців суворо попередили