Українці можуть не платити за житлово-комунальні послуги, які були надані не в повному обсязі, не відповідали якості або зовсім не надавалися. Про це повідомляє Держпродспоживслужба.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПобутові споживачі мають право не сплачувати за той період, коли вони надавалися в неналежній якості. Для цього можна звернутися до постачальника послуг з актом-претензією, але загалом виконавець має сам ініціювати перерахунок.
Так, отримати компенсацію споживачі можуть якщо:
- зменшилася температура теплоносія та гарячої води;
- зменшилася температура повітря у будинку;
- гаряча та холодна вода не відповідає державним санітарним нормам та правилам;
- порушено графік вивезення побутових відходів.
Відповідно до законодавства, постачальник послуг протягом місяця має провести перерахунок, а також виплатити споживачеві неустойку у порядку та розмірі, визначених законодавством чи договором. Ця сума зараховується споживачеві на оплату майбутніх платежів або погашення боргу, якщо він рахується за домогосподарством.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, платіжки за гарячу воду та опалення будуть відбирати всю пенсію: українців попереджають про зростання тарифів.
Також наш портал інформував, комуналку, пальне та продукти харчування: як подорожчало життя українців за два роки повномасштабного вторгнення.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, людям підвищення тарифів, олігархам та монополістам – радість: експерт пояснив, кому вигідно піднімати ціни.