Клієнт "Сенс Банку" звернувся на офіційний портал Мінфіну, щоб поділитися своїм негативним досвідом та отримати роз'яснення від банку. Він висловив своє невдоволення блокуванням своєї банківської картки, яка відбулася раптово і без попередження.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУ своєму зверненні клієнт висловив своє розчарування у банку, якому він довгий час довіряв. Він розповів, що не отримав жодних попереджень у вигляді SMS-повідомлень чи повідомлень через програму.
За його словами, він дізнався про блокування, спробувавши сплатити свою покупку. Клієнт злякався, що кошти, що були на кешбеку, тепер можуть зникнути.
У відповідь на скаргу клієнта оператор банку пояснив, що блокування картки може бути здійснене лише з вагомих причин, наприклад, при виявленні підозрілих операцій або списань.
Це запобіжний захід, спрямований на збереження коштів клієнта і запобігання можливим загрозам.
На жаль, банк залишає за собою право відмовити у розблокуванні картки без зазначення причини. Однак, засобами на заблокованому рахунку ви, як і раніше, можете користуватися:
"Якщо у вас на рахунках залишилися кошти, вони все ще вам доступні, ви можете отримати їх у касі банку при закритті рахунків, тому за власний кошт можна не хвилюватися."
Нагадаємо, блокування рахунків: у НБУ пояснили, чи існують обмеження переказів з картки на картку
Раніше ми писали про те, щоб анкомат не працює, але ви ще можете зняти свої гроші: українцям розповіли хитрощі
Крім того, Знай.ua повідомляв, " Отримайте гроші тільки через 5 днів": клієнти "Сенс Банку" серйозно схвильовані