Клієнт "Сенс Банку" звернувся на офіційний портал Мінфіну, щоб поділитися своїм негативним досвідом та отримати роз'яснення від банку. Він висловив своє невдоволення блокуванням своєї банківської картки, яка відбулася раптово і без попередження.

У своєму зверненні клієнт висловив своє розчарування у банку, якому він довгий час довіряв. Він розповів, що не отримав жодних попереджень у вигляді SMS-повідомлень чи повідомлень через програму.

Банкомат "Сенс Банку" / фото: відкриті джерела
Банкомат "Сенс Банку" / фото: відкриті джерела

За його словами, він дізнався про блокування, спробувавши сплатити свою покупку. Клієнт злякався, що кошти, що були на кешбеку, тепер можуть зникнути.

У відповідь на скаргу клієнта оператор банку пояснив, що блокування картки може бути здійснене лише з вагомих причин, наприклад, при виявленні підозрілих операцій або списань.

Популярні новини зараз
Платіжки за травень не порадують: постачальник газу підвищив тариф Мобілізація жінок у травні: кому доведеться йти до ТЦК Попрощаєтесь зі своїм житлом? Що станеться з ухилянтами у новому законі про мобілізацію Пенсіонерам приготували пристойну надбавку, але дадуть не кожному: хтось може надіятись
Показати ще

Це запобіжний захід, спрямований на збереження коштів клієнта і запобігання можливим загрозам.

На жаль, банк залишає за собою право відмовити у розблокуванні картки без зазначення причини. Однак, засобами на заблокованому рахунку ви, як і раніше, можете користуватися:

"Якщо у вас на рахунках залишилися кошти, вони все ще вам доступні, ви можете отримати їх у касі банку при закритті рахунків, тому за власний кошт можна не хвилюватися."

Нагадаємо, блокування рахунків: у НБУ пояснили, чи існують обмеження переказів з картки на картку

Раніше ми писали про те, щоб анкомат не працює, але ви ще можете зняти свої гроші: українцям розповіли хитрощі

Крім того, Знай.ua повідомляв, " Отримайте гроші тільки через 5 днів": клієнти "Сенс Банку" серйозно схвильовані