Енергопостачальна компанія "YASNO" поділилася важливими підказками для своїх клієнтів щодо передачі показань двозонних лічильників, але не всі, як виявились, зрозуміли пояснення.

У нещодавньому пості на Facebook компанія роз'яснила , що для коректної передачі даних потрібно фіксувати лише два типи показників, що змінюють один одного кожні 10 секунд: споживання електроенергії в тарифний годинник "день" (з 7:00 до 23:00) та "ніч" ( з 23:00 до 7:00).

"Yasno", скріншот: YouTube
"Yasno", скріншот: YouTube

Однак один момент викликала у клієнтів плутанину щодо третього показника. Вони запитали, чи потрібно його передавати.

У відповідь компанія пояснила, що передавати загальний показник не потрібно. Цей параметр використовується для перевірки лічильника, і якщо загальний показник не відповідає сумі денного та нічного споживання, клієнтам слід негайно повідомити оператора системи розподілу про це.

Популярні новини зараз
Гороскоп на 26 листопада: у вівторок Всесвіт на вашому боці Потрібна повна заміна: Vodafone нагадав важливе правило для 4G Українцям дозволили не сплачувати за комунальні послуги: коли рахунки можна "заморозити" Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень
Показати ще

Звернення до "YASNO" / фото: скріншот Facebook
Звернення до "YASNO" / фото: скріншот Facebook

Це може означати, що лічильник несправний.

"Також нагадуємо, що двозонні лічильники не передають показання автоматично (якщо у вас немає АСКОЕ), тому передавати потрібно вручну", — написали в "YASNO".

Відповідь "YASNO" / фото: скріншот Facebook
Відповідь "YASNO" / фото: скріншот Facebook

Таким чином, будьте уважні до деталей, щоб підтримувати надійність своїх показників та лічильників.