Для всіх наших дорогих та шанованих читачів, які з великою відповідальністю стежать за своїми платіжками по комуналці, є дуже важлива інформація щодо лічильників електроенергії. Цього разу важливо розібратися, чому українці передають постачальникам "середні" показники, навіть за наявності кількох "зон" обліку.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяСправа в тому, що українці з так званими двозонними лічильниками не знають, які саме потрібно передавати показники, адже на порталі в "особистому кабінеті" просто немає понять "день" чи "ніч".
Про це стало відомо завдяки відповіді фахівців компанії Yasno на питання одного з клієнтів у соціальній мережі Facebook.
Одна з клієнток компанії звернулася з питанням такого плану: “Тобто мій лічильник двозонний. Але в кабінеті немає пунктів "день" або "ніч". Тільки загальне".
Фахівці компанії "Yasno" надали відповідь, і заявили, що для того, щоб у "Особистому кабінеті" на сайті компанії з'явилася форма для фіксації показань день/ніч, потрібно параметризувати лічильник. Із цим клієнтам допоможе оператор системи розподілу.
Експерти компанії також прикріпили посилання, яким можна знайти контакти операторів системи розподілу: https://yasno.com.ua/contacts-osr.
Нагадаємо, газовики терміново звернулися до українців: можна не чекати.
Раніше повідомлялося, "На якій підставі?": українцям пояснили, навіщо в лічильники світла ставлять індикатори.
Також, показання газового лічильника: про цей нюанс ви точно не знали.