Фахівці YASNO звернулися до власників двозонних лічильників із важливим попередженням. Що необхідно знати споживачам електроенергії, нагадали на facebook-сторінці компанії-постачальника.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУ YASNO нагадали власникам двозонних електролічильників про важливий нюанс при передачі показників.
"Щоб правильно зафіксувати і передати показання, вам необхідно тільки 2 показання, які відображаються з інтервалом у 10 секунд", - попередили споживачів.
При цьому в компанії зазначили, що загальну кількість спожитої електроенергії (день-ніч) передавати не потрібно.
У разі проблем із нарахуваннями у платіжках споживачам рекомендують оперативно проінформувати про це оператора системи розподілу та провести коригування даних.
"Якщо ви помітили, що обсяг спожитої електроенергії зависокий, будь ласка, одразу ж зверніться до вашого оператора системи розподілу, щоб внести корективи та сформувати актуальні рахунки", - додали в компанії.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, щоб вирішити проблему потрібно знати, до кого звертатися: у Yasno розклали всі "по поличках".
Також наш портал інформував, відключення електроенергії: у YASNO звернулися до споживачів з важливим попередженням.
Крім того, інформаційний портал "Знай" повідомляв, що напруга скаче, а в Yasno не можуть нічого зробити: як українцям вберегти електроприлади.