Мобільний оператор Lifecell не перестає дивувати користувачів своїми іноді надто дивними пропозиціями або недомовленими відповідями у соціальних мережах. На цей раз мова піде про таку послугу, як повернення номера у разі втрати SIM-картки.

Цілком очікувано, що втрата SIM-картки може викликати деякі труднощі. Ця послуга з відновлення доступна всім українцям, і докладні правила її використання прописані на сайті оператора.

Lifecell. Фото: скрін youtube
Lifecell. Фото: скрін youtube

Один із клієнтів Lifecell поділився своїм досвідом у соціальних мережах, заявивши, що повернення його номера коштувало 2,500 гривень. За його словами, це стало для нього своєрідною "улюбленою піснею", яку він мусить слухати вже довгий час.

Звернення до Lifecell / фото: скріншот Facebook
Звернення до Lifecell / фото: скріншот Facebook

Популярні новини зараз
Пенсіонерам виплатять майже 3,5 тисячі допомоги: хто та як може отримати На українок чекає повістка? Що готує квітень 2025 року в плані нових правил мобілізації Передав показники раніше - заплатив більше: як поради "Нафтогазу" обертаються більшими сумами у квитанціях Приватбанк масово закриває доступ до рахунків - що вимагає
Показати ще

Для відновлення втраченого номера потрібно:

  • Мати неушкоджену SIM-картку зі строком дії, що минув.
  • Звернутися до магазину Lifecell або за вказаним номером, надати свій номер телефону та пройти ідентифікацію.
  • Після відновлення SIM-картки необхідно поповнити номер на суму, яка вказана в умовах оператора.

Однак тут розпочинається таємнича частина. На офіційному сайті компанії зазначено, що вартість відновлення номера починається від 300 гривень, але максимальна гранична вартість не зрозуміла.

Вартість послуги / фото: скріншот Lifecell
Вартість послуги / фото: скріншот Lifecell

У відповідь на скаргу клієнта оператор заявив, що ціна може досягати 50,000 гривень, залежно від категорії номера. І ось тут починаються питання: як визначити, до якої категорії належить номер, і як це впливає вартість повернення?

В описі послуги на сайті, варто уточнити, чи не йдеться про те, до якої категорії може належати номер споживача і як це вплине на вартість повернення.
Таким чином, компанія просто вводить у невідання своїх абонентів, які можуть опинитися у скрутній ситуації, втративши номер та бажаючи його відновити.