Українці, які прагнуть своєчасно оплачувати рахунки за світло, виявили проблеми у програмі лояльності компанії YASNO. Незважаючи на можливість обміну бонусів на різні послуги та товари, користувачі активно висловлюють своє невдоволення, називаючи програму "дуже калічною".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяОдин із клієнтів, розробник за фахом, поділився своїм досвідом на сторінці компанії Facebook.
"Сторінка програми лояльності дуже калічна – не зручна і має купу багів. Схоже її взагалі не тестували перед релізом. Це я вам як розробник говорю. Крім веб-морди багато багів на бекенді", — пише Іван.
Він повідомив, що система помилково нарахувала йому лише 30 бонусів замість 150 на одну адресу, а на іншій, хоча нарахувала 150 бонусів, не додала особовий рахунок до облікового запису.
Ще одна клієнтка висловила своє невдоволення тим, що у її місці проживання відсутні партнери, серед яких можна обміняти бонуси. При цьому на кожному рахунку в неї накопичилося 3000 бонусів.
Компанія YASNO відповіла на скарги, запевнивши, що бонуси за сплату в січні (за грудень) будуть нараховані до 15 лютого 2024 року.
Крім того, вони запропонували клієнтам чекати та надали посилання на свій сайт, де можна ознайомитися з партнерами програми та придбати промокод для обміну бонусів на знижку.
Також наш портал повідомляє про проблеми з передачею показників лічильника: у YASNO попередили всіх споживачів
Раніше Знай.ua стало відомо про те, що "Бонуси згоріли?": клієнти "Yasno" дізналися важливий нюанс з оплати світла
Вам буде цікаво дізнатися про новий тарифний "сюрприз": українцям підвищують плату за вивіз сміття