Клієнт "Нової пошти" — Світлана Пичик — оприлюднила в соцмережах скаргу на абсурдну ситуацію, що трапилася з її посилкою.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЖінка ледь не втратила вантаж через помилку у накладній, а потім їй ще й виставили рахунок майже на 10 тисяч гривень за додаткові послуги, які вона вже сплатила заздалегідь.
За словами Світлани, 13 січня їй мало бути доставлене замовлене ліжко. Спочатку погоджували час прибуття, проте виявилося, що у накладній невірно вказано адресу. Клієнтці пообіцяли провести переадресацію та виправити дані, але посилка так і не надійшла у потрібний час.
15 числа їй ще раз зателефонували, провели переадресацію. 16 січня вона спеціально взяла вихідний, щоб отримати ліжко, кур'єри нарешті її привезли, проте залишили біля під'їзду, незважаючи на попередні домовленості про підйом...
Далі була низка дзвінків у службу підтримки компанії, там видали нову ТТН, щоб кур'єри занесли ліжко нагору. І вже після отримання посилки клієнтці раптом повідомили, що вона має доплатити майже 10 000 грн. за доставку та інші послуги! Хоча в першій накладній зазначено, що нею вже було здійснено оплату всіх додаткових послуг.
Зрозуміло, Світлана була обурена, адже все сплатила раніше і не чекала на додаткові витрати. В результаті посилку навіть забрали назад на склад компанії.
Представники "Нової пошти" вибачилися за ситуацію та пообіцяли терміново розібратися. Зрештою клієнтці довелося сплатити лише за грошовий переказ та отримати своє замовлення.
Нагадаємо, мило, порошок та їжа: українцям поштою відправляють безкоштовні "набори життя", як отримати
Як повідомляв "Знай.uа", українець скаржиться на знущання від "Укрпошти": "Тривалістю 5 днів"
Знай.uа писав, "Нова пошта" зробила заяву для всіх українців: уважно перевіряйте посилки