Клієнт компанії YASNO зіткнувся з незручностями, опинившись вплутаним у події, на які не може вплинути. Його історія показала, як звичайне "заїкання" по телефону може перерости в негаразди з оплатою електроенергії та зникнення грошей.

Коли йому зателефонувала оператор компанії, він "заїкнувся" з приводу того, щоб йому перерахували рахунки за електроенергію. Оператор, у свою чергу, запропонувала йому з'явитися з паперовими платіжками.

YASNO / фото
YASNO / фото

Ось тут і почалося цікаве: клієнт стверджує, що вже другий місяць поспіль не отримує рахунки.

Обурений клієнт висунув цілком логічні питання. Чому компанія надсилає рахунки "станом на 13 число", якщо він передає показання лічильників наприкінці місяця? І чому оплата, зроблена після 20-го числа, не враховується?

Популярні новини зараз
"Тварі ви, ви не люди": обленерго довело пенсіонера до смерті через вимогу стояти в чергах Українці ризикують залишитися без роботи та соціальних виплат Тарифи просто непідйомні для пенсіонерів: українці тікають від "Київстар" Для ФОП вступили у дію нові правила
Показати ще

Звернення до YASNO / фото: скріншот Facebook
Звернення до YASNO / фото: скріншот Facebook

На ці запитання YASNO ясно не відповів, але сказав, що електронні рахунки мають таку ж юридичну силу, що й паперові.

Також оператор зауважив, що у разі виникнення такої ситуації важливо взяти із собою банківські квитанції про оплату та з'явитися в енергоофісі. У той час як рахунки формуються станом на 1 число місяця, клієнти можуть безпечно використовувати онлайн-докази своїх платежів.

Платіжка / фото: скріншот Youtube
Платіжка / фото: скріншот Youtube

"Паперовий рахунок повністю дублює інформацію, яка доступна 24/7 для клієнтів, які використовують Особистий кабінет. В особистому кабінеті ви можете завантажити, роздрукувати, а також сплатити рахунок”, - пише оператор компанії.