Клієнт компанії YASNO зіткнувся з незручностями, опинившись вплутаним у події, на які не може вплинути. Його історія показала, як звичайне "заїкання" по телефону може перерости в негаразди з оплатою електроенергії та зникнення грошей.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяКоли йому зателефонувала оператор компанії, він "заїкнувся" з приводу того, щоб йому перерахували рахунки за електроенергію. Оператор, у свою чергу, запропонувала йому з'явитися з паперовими платіжками.
Ось тут і почалося цікаве: клієнт стверджує, що вже другий місяць поспіль не отримує рахунки.
Обурений клієнт висунув цілком логічні питання. Чому компанія надсилає рахунки "станом на 13 число", якщо він передає показання лічильників наприкінці місяця? І чому оплата, зроблена після 20-го числа, не враховується?
На ці запитання YASNO ясно не відповів, але сказав, що електронні рахунки мають таку ж юридичну силу, що й паперові.
Також оператор зауважив, що у разі виникнення такої ситуації важливо взяти із собою банківські квитанції про оплату та з'явитися в енергоофісі. У той час як рахунки формуються станом на 1 число місяця, клієнти можуть безпечно використовувати онлайн-докази своїх платежів.
"Паперовий рахунок повністю дублює інформацію, яка доступна 24/7 для клієнтів, які використовують Особистий кабінет. В особистому кабінеті ви можете завантажити, роздрукувати, а також сплатити рахунок”, - пише оператор компанії.
Раніше ми писали про те, що в "Yasno" підказали, як вирішити популярну проблему
Крім того, Знай.ua повідомляв, яку помилку можуть припуститися українці, купуючи квартиру: комуналка вам "не пробачить"
Також наш портал інформував,проблеми з передачею показників лічильника: у YASNO попередили всіх споживачів