В епоху безготівкових розрахунків, готівка продовжує привертати увагу і залишатися кращою для деяких. Однак, зі зростанням популярності безконтактних платежів, деякі нечесні касири в супермаркетах вдаються до хитрощів, щоб непомітно заволодіти грошима клієнтів, не встаючи зі своїх робочих місць.

Хитромудра схема дії виглядає наступним чином: клієнт вручає касиру готівку, а той, замість того, щоб вручити здачу безпосередньо, розміщує її в якому- то непомітному місці, наприклад, на поличці над монітором.

Каса у супермаркеті / фото: Знай.ua
Каса у супермаркеті / фото: Знай.ua

У той час як касир уважно ставить запитання або входить у розмову, його мета – відвернути увагу покупця. Якщо клієнт забуває про свої гроші, касир вправно привласнює собі залишок готівки.

Виявилося, що чоловіки більш схильні до цієї тактики через свою схильність швидко перемикатися увагу по темі, що відволікає. Усього кілька питань на непомітну тему, і чоловік може легко забути про те, що в нього залишилися гроші у касира.

Популярні новини зараз
Скільки насправді чоловіків можуть мобілізувати: військовий розкрив неочікувану правду Українцям пенсійного віку нададуть тимчасову допомогу: які документи потрібно подати ПриватБанк скасував плату за важливу послугу: до кінця року не візьмуть жодної копійки Українські пенсіонери отримають доплати за стаж: у кого зростуть виплати вже цього літа
Показати ще

Каса у супермаркеті / фото: Знай.ua
Каса у супермаркеті / фото: Знай.ua

Психологи пояснюють, що цей метод заснований на психології уваги та відволікання. Здатність швидко перемикатися уваги, яку демонструють деякі люди, може бути використана в магазинних умовах для створення пастки, при якій клієнт забуває про свою готівку.

Раніше ми писали, що робити, якщо касир не шукає вам здачу: експерти навчили, як красиво "поскандалить" та вирішити проблему

Крім того, Знай.ua повідомляв, і це у кожному супермаркеті? Ось так дурять українців, які прийшли затарити холодильник

Також наш портал інформував, безкоштовне ігристе та солодощі: АТБ застерігли своїх покупців від небезпеки