Компанія Yasno - постачальник електроенергії для українців, які мешкають в різних регіонах країни.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяДо компанії звернулася обурена жінка. За її словами, в її селі вже третю добу немає напруги належної якості: в людей мигає світло, але ніхто не поспішає виправляти ситуацію.
"Як гарно припрошують платити за світло. А от робити нічого не хочуть, коли світла немає. Уже третю добу люди в селі без потрібної напруги, а зі світломигалками в квартирах та домах. "
З цією проблемою люди зверталися до ДТЕК, але там сказали лише чекати від 5 до 15 діб, поки вирішать цю проблему.
"На звернення до ДТЕК з цією проблемою говорять, що треба ждати від 5 до 15 діб, щоб вирішити питання."
На цю скаргу відреагували в компанії. За словами фахівців, допомогти в цій ситуації може лише оператор розподілу. Тому в такій ситуації жінці залишається лише чекати.
Що робити, коли напруга неякісна
Питання неякісної напруги в мережі належить до компетенції оператора системи розподілу. Щоб розв'язати проблему, потрібно залишити заявку з описом ситуації за контактними даними, вказаними на офіційній сторінці вашого оператора/номером телефону або на сайті.
Нагадаємо, інформаційний портал Знай повідомляв, чи вплине кредит на субсидію: українцям дали відповідь на важливе питання
Раніше портал Знай інформував, приблизно 320 грн? Українцям показали нові розцінки на обслуговування газових труб
Також наш портал повідомляв, "Де платіжки на 2024 рік?": в "Нафтогазі" відповіли, коли українці отримають три квитанції