Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися"Мені не подобається, що в квартирі, де я живу, дуже поганий сигнал і тому в квартирі, де я живу, вимикається сигналізація. На жаль, я живу у нежитловому будинку і туди тимчасово приїжджають та періодично виїжджають інші сусіди. Тому вимикати сигнал мені недоречно, тому що людей тут практично немає,— розповідає клієнт.
Чоловік зазначає, що вже намагався написати і зателефонувати оператору, але вони не хочуть відповідати на дзвінки, і запитує, чи не через маленьку зарплату вони не хочуть виконувати свою роботу. Він скаржиться на обслуговування і тому вирішив звернутися на сторінку в Facebook.
У відповідь на коментар чоловіка, представник Lifecell підтвердив зацікавленість компанії у наданні якісних послуг, але уникнув безпосередньо відповідати на його запитання. Клієнт звернув увагу на те, що після першого звернення йому включили сигнал інтернету, але тепер його знову немає.
Оператор запевнив, що вони не можуть увімкнути і вимикати сигнал на утрої, і швидше за все, проблема криється в поганому зв'язку. Для цього рекомендується зв'язуватися з мобільним оператором у особистих повідомленнях, описувати проблему детально та вказувати вашу область, щоб вони могли відстежити якість вашого сигналу та усунути проблему.
Також наш портал інформував, клієнтка Lifecell залишає оператора після 10 років обслуговування: "Такий неприємний досвід"
Раніше Знай.ua стало відомо про подорожчання мобільного зв'язку: у Lifecell розповіли, що буде з тарифами
Вам буде цікаво дізнатися, Lifecell нагадав українцям про корисну послугу