Клієнт YASNO висловив занепокоєння щодо того, чому автоматизована система комерційного обліку електроенергії (АСКОЕ) не враховує свідчення лічильника в реальному часі.

Він поділився своїм досвідом, коли через невнесені показання лічильника йому нарахували суму на основі середніх значень перед підвищенням тарифів. Тепер, маючи лічильник з АСКОЕ, він регулярно надає свої свідчення, оскільки зіткнувся з подібною ситуацією.

Звернення до YASNO / фото: скріншот Facebook
Звернення до YASNO / фото: скріншот Facebook

Представник YASNO відповів на запит клієнта, пояснюючи, що за наявності встановленої АСКОЕ, яка передає свідчення на 1 число місяця, дані з неї пріоритетні для розрахунку споживання електроенергії. Однак, у разі відсутності фактичних показань на 1-е число, нарахування провадяться на основі розрахункових обсягів, наданих оператором системи розподілу (ОСР).

Представник також наголосив, що забезпечення дистанційного зчитування даних із лічильників за допомогою АСКОЕ здійснюється співробітниками ОСР.

Популярні новини зараз
Терміново в армію: обговорюють зниження призовного віку і нові правила мобілізації, кого заберуть першими Комунальні платежі зменшаться вдвічі: хто може розділити половину рахунків з державою Нові доплати та гідна мінімалка: пенсіонерам обіцяють краще життя Можна не платити: українцям скасували дві комунальні платіжки
Показати ще

Звернувшись до оператора системи розподілу, клієнти можуть отримати необхідну підтримку та інформацію для налаштування системи, що дозволить більш точно враховувати показання лічильника в реальному часі та запобігати можливим неточностям у нарахуваннях за спожиту електроенергію.