"Нафтогаз" попередив українців про важливе нововведення. В першу чергу ознайомитися з ним слід клієнтам, які користуються онлайн-сервісами компанії. Деталі розкрили на facebook-сторінці газопостачальної компанії.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися"Нафтогаз" активно розвиває онлайн-сервіси, щоб українці могли отримувати необхідні послуги за лічені хвилини. На цей раз компанія заявила про оновлення чат-бота.
Так, клієнти зможуть ще зручніше передавати показники газових лічильників, дізнаватися про стан рахунку, оплачувати рахунки за газ, а також переглядати історії платежів та інше.
"Представляємо оновлений чатбот! Ще зручніше – відтепер на головному екрані історії платежів та показань. Ще комфортніше – фіксація даних лічильників, перевірка стану рахунку та оплата", - поінформували споживачів.
Водночас у "Нафтогазі" не забувають про клієнтів поважного віку, які не можуть скористатися послугами онлайн. Вони завжди можуть отримати необхідну консультацію, зокрема, передати показники за номерами "гарячої лінії":
- +38 066 300 2 888;
- +38 098 300 2 888;
- +38 093 300 2 888.
Раніше портал Знай повідомляв, популярний спосіб передачі показників може не працювати: в "Нафтогазі" підказали, як це швидко виправити.
Також наш портал інформував, комунальники попередили, що робити, коли газ змінює колір.
Крім того, ми писали, українці платитимуть удвічі менше: влада переглянула тарифи на тепло та гарячу воду.