Українці часто здійснюють онлайн-покупки, але не завжди трапляються сумлінні продавці. Деколи є ризик відправити передоплату за товар і нічого не отримати. Фахівці ПриватБанку розповіли, як діяти в таких ситуаціях.

У фінустанові пояснили, що якщо клієнт переказав кошти з картки на рахунок покупця, а той обдурив, то банк здебільшого нічого зробити не може. У такому разі українець має звертатися до правоохоронних органів та повідомляти про факт шахрайства.

"Приват24". Фото: скрін youtube
"Приват24". Фото: скрін youtube

"Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином" - пояснили у ПриватБанку.

Шахраї в інтернеті, фото з відкритих джерел
Шахраї в інтернеті, фото з відкритих джерел

Популярні новини зараз
Під ударом зарплати, пенсії та стипендії: хто може втратити до 70% виплати Укренерго піднімає тарифи: на скільки зросте вартість світла у 2026 році ТЦК дали 7 днів: кого мобілізують навіть з відстрочкою чи броню Скасування осінніх канікул та навчання по суботах: в школах запроваджують нові правила
Показати ще

При цьому фахівці банку стверджують, що на запит правоохоронців можуть надати всю необхідну інформацію про власника рахунку.

З цього випливає, що банк не може скасувати або заблокувати транзакцію, щоб повернути кошти відправнику. Шанс повернути своє буде лише у разі написання заяви до поліції.

Шахрайство. Фото: скрін Мінфін
Шахрайство. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, гроші й комісію зняли, а готівку не видали: клієнтка Монобанку залишилася без коштів, але з обіцянками банку.

Також наш портал інформував, переклад без додаткової комісії: у ПриватБанку підказали, хто може скористатися.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Заморозив гроші на пів року": ПриватБанк залишив українця з порожніми кишенями через просту операцію.