Українці з "розумними" лічильниками, які самі передають показники, одержують завищені нарахування. Відповідна скарга з'явилася в коментарях на facebook-сторінці "Нафтогазу".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВ "Нафтогаз" звернулася українка зі скаргою, що в неї встановлено розумний лічильник газу, який автоматично передає показники, але облгаз чомусь приписує зайві куби. Плюс до всього будинку ніхто не проживає і споживання нульове.
"На лічильнику встановлено пристрій, який передає показники, але в той же час регіональний газ ставить розрахункові показники, які не відповідають дійсності", - поскаржилася українка.
Фахівці "Нафтогазу" пояснили, що шукати справедливість необхідно у оператора ГРМ, який обслуговує споживача. Саме він передає дані про споживання, отримані від споживача.
"У випадку, якщо за Вашим особовим рахунком здійснено некоректні нарахування об'єму, рекомендуємо Вам звернутись для корегування об'єму до найближчого до Вас центрального офісу або регіональної дільниці Вашого оператора ГРМ. Адже, розрахунок суми до оплати за постачання газу проводиться виключно на основі даних від облгазу", - порадили у компанії.
Перерахунок за особовим рахунком проведуть одразу, як оператор ГРМ передасть до "Нафтогаз" скориговані дані.
Раніше портал Знай повідомляв, українцям надсилають завищені платіжки за газ: в "Нафтогазі" пояснили, що відбувається.
Також наш портал інформував, "Нафтогаз" запропонував знижку при оплаті рахунків: не всім українцям сподобалася така "щедрість".
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Відбувалися, помовчали і всі...": українець поскаржився, як "Нафтогаз" вирішує проблеми споживачів.