Українці з "розумними" лічильниками, які самі передають показники, одержують завищені нарахування. Відповідна скарга з'явилася в коментарях на facebook-сторінці "Нафтогазу".

В "Нафтогаз" звернулася українка зі скаргою, що в неї встановлено розумний лічильник газу, який автоматично передає показники, але облгаз чомусь приписує зайві куби. Плюс до всього будинку ніхто не проживає і споживання нульове.

Показники лічильника. Фото: скрін youtube
Показники лічильника. Фото: скрін youtube

"На лічильнику встановлено пристрій, який передає показники, але в той же час регіональний газ ставить розрахункові показники, які не відповідають дійсності", - поскаржилася українка.

Фахівці "Нафтогазу" пояснили, що шукати справедливість необхідно у оператора ГРМ, який обслуговує споживача. Саме він передає дані про споживання, отримані від споживача.

Популярні новини зараз
Тарифи просто непідйомні для пенсіонерів: українці тікають від "Київстар" Навіть терти не доведеться: як почистити килим копійчаними засобами Хліб, молоко, м'ясо та навіть яйця: в Україну несеться різке подорожчання на важливі продукти Часу залишилось обмаль: треба встигнути зробити це з трудовими книжками
Показати ще

"Нафтогаз". Фото: скрін youtube
"Нафтогаз". Фото: скрін youtube

"У випадку, якщо за Вашим особовим рахунком здійснено некоректні нарахування об'єму, рекомендуємо Вам звернутись для корегування об'єму до найближчого до Вас центрального офісу або регіональної дільниці Вашого оператора ГРМ. Адже, розрахунок суми до оплати за постачання газу проводиться виключно на основі даних від облгазу", - порадили у компанії.

Перерахунок за особовим рахунком проведуть одразу, як оператор ГРМ передасть до "Нафтогаз" скориговані дані.

Зайві куби. Фото: скрін facebook.com/NaftogazGasSupply
Зайві куби. Фото: скрін facebook.com/NaftogazGasSupply

Раніше портал Знай повідомляв, українцям надсилають завищені платіжки за газ: в "Нафтогазі" пояснили, що відбувається.

Також наш портал інформував, "Нафтогаз" запропонував знижку при оплаті рахунків: не всім українцям сподобалася така "щедрість".

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Відбувалися, помовчали і всі...": українець поскаржився, як "Нафтогаз" вирішує проблеми споживачів.