Субсидія необхідна українцям, щоб зменшити колосальні суми в платіжках за комуналку. Подати на призначення виплати можуть всі, але отримати субсидію може лише частина українців.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяАле трапляються ситуації, коли виплата призначена, але її не виплачують. До Пенсійного фонду звернулася українка зі скаргою, що їй не виплатили субсидію, хоча на порталі показує, що їй було призначено виплати. Тому, вона попросила фахівців порадити, куди їй потрібно звернутися.
"На сайті ПФУ є інформація про призначення субсидії на жовтень, але вона мені не виплачена. Куди можна звернутися і дізнатися причину невиплати?"
Експерти зазначили, що з'ясувати причини не виплати субсидії можна кількома способами.
Як зв'язатися з фахівцями ПФУ:
1) Зателефонувати на гарячу лінію Фонду в своєму регіоні. Номери для дзвінків можна знайти на сторінці ПФУ в вашій області або в відкритих джерелах.
2) Дізнатися причину невиплати можна і в контакт-центрі. Для цього потрібно просто зателефонувати за цими номерами телефону:
0800-503-753
044-281-08-70
044-281-0871
3) Проконсультуватися з фахівцями можна й особисто. Для цього зверніться до будь-якого сервісного центру Пенсійного фонду.
Нагадаємо, інформаційний портал Знай повідомляв, стосується всіх пенсіонерів: можна отримати вже у відділенні "Укрпошти"
Раніше портал Знай інформував, зарахують лише в одну випадку: коли страховий стаж йде в майбутню пенсію
Також наш портал повідомляв, усім отримувачам пільг дали важливе пояснення: додатково 21 кв.м на сім'ю