Українка переплатила за електроенергію, але замість повернення коштів їй виставили борг. Про це свідчить скарга клієнтки у коментарях на офіційній сторінці YASNO в соціальній мережі facebook.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЗа словами українки, у квартирі деякий час ніхто не жив, тож передавалися приблизні показники лічильника і в результаті утворилася відчутна переплата. Втім, у YASNO їй вирішили виставити борг.
"По причині відсутності певний час у квартирі, показники передавались неточні і як результат - переплатили в межах 200 квт. Контролер зафіксувала це. І о диво - нам нарахували не повернення коштів, а борг більше 700 грн", - поділилася українка.
Клієнтка заявляє, що її "футболять" від компанії до компанії, але виправляти свої прорахунки ніхто не поспішає.
"Тепер ЯСНО киває на ДТЕК, а ДТЕК на ЯСНО. Всі показники які ми подавали і подаємо переробляють на свій погляд. Фантастика, - обурилася жінка.
Фахівці YASNO відреагували на скаргу українки та пообіцяли допомогти із розв'язанням проблеми.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, економія світла при використанні бойлера: як мати цілодобово гарячу воду і не отримати "космічну" платіжку.
Також наш портал інформував, чому бувають короткочасні відключення світла і чи це впливає на роботу приладів: українцям розкрили правду.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, передають дані колекторам, щоб вибити борги з пенсіонерів: українка розповіла всю правду про компанію "Yasno".