Для всіх наших шановних та дорогих читачів, які з великою відповідальністю стежать за своїми платіжками з комуналки, є важливі новини. Справа в тому, що деякі українці стикаються з проблемами у роботі лічильника світла.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЦього разу українка спробувала дізнатися, як виправити проблему, коли під час зняття контрольних показників "дописують" зайві кВт. Важливо знати, що фіксацією займаються спеціалісти ОСР.
Про це стало відомо завдяки відповіді компанії "Yasno" у соціально мережі Facebook.
Одна з клієнток запитала: "У мене просто під час зняття контрольних показників дописали 4000 кВт і навідріз відмовилися прийняти замовлення на повторне зняття. Чому я маю щось доводити?!".
У компанії відповіли: "Справді дуже прикра ситуація. У той же час фіксують контрольні показники спеціалісти вашого оператора системи розподілу. Напишіть нам, будь ласка, в особисті повідомлення цієї сторінки і ми підкажемо як зробити коригування.
Також клієнтка додала: Я вже це зробила, але вважаю, що ви повинні виправляти свої помилки. Про вибачення за витрачені нерви я вже не говорю.
На що в "Yasno" відповіли: "Коли оператор системи розподілу передасть нам скориговані дані, ми зробимо перерахунок".
Нагадаємо, повернення переплати за газ: українцям показали докладну інструкцію.
Раніше повідомлялося, "Правда чи брехня?": в "Нафтогазі" українцям відповіли щодо повернення переплати.
Також, якщо заплатили за світло не туди: як повернути свої гроші.