Для всіх наших шановних та дорогих читачів, які уважно стежать за своїми платіжками з комуналки, є дуже важливі новини. Справа в тому, що у багатьох домогосподарств, за останні роки, значно зросли борги з оплати за світло, воду, газ та опалення.

Через це навіть представники постачальників комунальних послуг вирішили підказати, як простим громадянам знайти вихід із "боргової ями".

Про це стало відомо завдяки нагадуванню від комунального концерну "Центр комунального сервісу" (ЦКС), яке було надіслано споживачам ЖКП на електронну пошту.

Оформлення документів, скріншот: YouTube
Оформлення документів, скріншот: YouTube

Повідомляється, що якщо сім'я має заборгованість за надані житлово-комунальні послуги, і з об'єктивних причин вона не може сплатити всю суму відразу, ЦКС пропонує укласти договір реструктуризації (розстрочення) заборгованості.

Популярні новини зараз
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації Ощадбанк скасував обмеження для власників карток: що стане безкоштовним Хто не виконає вимоги ПФУ – залишиться без пенсії: кому призупинять виплати Пенсіонери також отримають свою "тисячу" на карту: кому адресовано надбавку
Показати ще

Реструктуризація дозволить мінімізувати накопичений борг і є однією з умов отримання житлової субсидії у разі наявності заборгованості за житлово-комунальні послуги.

Дотримання платіжної дисципліни – можливість для постачальників надавати вчасно та якісно житлово-комунальні послуги, а також оперативно виконувати планові та позапланові ремонтні роботи.

Оформлення документів, скріншот: YouTube
Оформлення документів, скріншот: YouTube

Для економії власного часу, здійснити оплату можна не виходячи з дому завдяки онлайн-сервісам: особистий кабінет, мобільний додаток "Комуналка", платіжні системи, такі як: "Ощад24", "Приват24", "МоноБанк", через каси та платіжні термінали банківських та фінансових установ. Сплатити без комісії можна за допомогою картки киянина, яку можна оформити у відділеннях Ощадбанку.

В особистому кабінеті споживача є можливість відмовитись від отримання паперового рахунку-повідомлення.

Лист від ЦКС, скріншот: gmail.com
Лист від ЦКС, скріншот: gmail.com

Вирішити питання про нарахування, провести звірку взаєморозрахунків за особовим рахунком та передати показання вузлів розподільчого обліку води (квартирних лічильників) можна через канали обслуговування споживачів, а саме:

- сервісні центри з можливістю попереднього запису через "електронну чергу" на сайті;

- месенджер у Facebook - для консультацій з усіх питань та обміну документами;

- Skype – для отримання консультацій з усіх питань з можливістю обміну документами;

- Telegram – для отримання консультацій з усіх питань з можливістю обміну документами;

- розділ "Дистанційне обслуговування" - для оформлення заявок, зокрема для отримання електронних дублікатів рахунків-повідомлень;

- за номером саІІ-центру (044) 247-40-40 - для оперативних консультацій та передачі свідчень;

- за номером безкоштовної телефонної лінії 0800404407 - для передачі показань лічильників з мобільного;

- за номерами стаціонарних телефонів передачі показань лічильників;

- сервіс "зворотний зв'язок" на сайті – для отримання консультацій через електронну пошту;

- чат-боти Viber та Telegram для передачі показань квартирних лічильників.

Нагадаємо, "Більше не існує...": у "Нафтогазі" українцям підказали, як дізнатися про стан рахунку.

Раніше повідомлялося, субсидії не буде: у ПФУ назвали категорію українців, яким не призначать допомогу.

Також, обленерго озвучили важливу заяву з приводу лічильників: "За свій рахунок...".