Українка скористалася банкоматом ПриватБанку та втратила 1000 гривень. У поверненні коштів, за словами потерпілої, у банку відмовляють. Відповідна скарга з’явилася на порталі Мінфін.

Клієнтка "Привату" заявила, що здійснювала дві транзакції на суму 1000 та 2000 гривень. Одна пройшла успішно, а 1000 гривень зникла через помилку у роботі банкомата.

Приватбанк. Фото: скрін youtube
Приватбанк. Фото: скрін youtube

"Здійснювала дві транзакції на поповнення своєї картки в банкоматі приват 24. Перша на 1000 грн, друга на 2000 грн, за фактом надійшло повідомлення про зарахування 2000 грн, а про 1000 ні. Після транзакції на банкоматі з'явилося вікно про помилку і про те, що банкомат не працює", - поділилася клієнтка.

"ПриватБанк", скріншот: YouTube
"ПриватБанк", скріншот: YouTube

Популярні новини зараз
Гороскоп на тиждень 25 листопада – 1 грудня для всіх знаків Зодіаку: Львів обдурять, Овни витратить сили, а Водолії мають слухати себе Українцям дозволили не сплачувати за комунальні послуги: коли рахунки можна "заморозити" Приємна несподіванка: в Україні почали знижуватись ціни на деякі овочі Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ
Показати ще

Українка зазначила, що відразу ж звернулася до банку та залишила заявку на повернення коштів, але їй було відмовлено. Після цього вона зверталася ще кілька разів, але добитися повернення грошей не вдалося.

"Я відразу ж набрала гарячу лінію, де оператор створив заявку, через 3 дні мені прийшла відмова (типу з банкоматом все ок)", - обурилася жінка.

На скаргу відреагували працівники ПриватБанку та пообіцяли допомогти розібратися у цій неприємній ситуації.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін
Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Вікова дискримінація": ПриватБанк відмовляє пенсіонерам у послугах.

Також наш портал інформував, хотів зняти готівку, а залишився без картки: чоловік неодноразово звертався до "ПриватБанку", але все марно.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Можна чекати дзвінка від шахраїв": українець запідозрив, що "ПриватБанк" передає дані клієнтів "третім особам".