Українка скористалася банкоматом ПриватБанку та втратила 1000 гривень. У поверненні коштів, за словами потерпілої, у банку відмовляють. Відповідна скарга з’явилася на порталі Мінфін.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяКлієнтка "Привату" заявила, що здійснювала дві транзакції на суму 1000 та 2000 гривень. Одна пройшла успішно, а 1000 гривень зникла через помилку у роботі банкомата.
"Здійснювала дві транзакції на поповнення своєї картки в банкоматі приват 24. Перша на 1000 грн, друга на 2000 грн, за фактом надійшло повідомлення про зарахування 2000 грн, а про 1000 ні. Після транзакції на банкоматі з'явилося вікно про помилку і про те, що банкомат не працює", - поділилася клієнтка.
Українка зазначила, що відразу ж звернулася до банку та залишила заявку на повернення коштів, але їй було відмовлено. Після цього вона зверталася ще кілька разів, але добитися повернення грошей не вдалося.
"Я відразу ж набрала гарячу лінію, де оператор створив заявку, через 3 дні мені прийшла відмова (типу з банкоматом все ок)", - обурилася жінка.
На скаргу відреагували працівники ПриватБанку та пообіцяли допомогти розібратися у цій неприємній ситуації.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Вікова дискримінація": ПриватБанк відмовляє пенсіонерам у послугах.
Також наш портал інформував, хотів зняти готівку, а залишився без картки: чоловік неодноразово звертався до "ПриватБанку", але все марно.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Можна чекати дзвінка від шахраїв": українець запідозрив, що "ПриватБанк" передає дані клієнтів "третім особам".