Українцям розповіли, що потрібно зробити після перевірки лічильників на воду. Відповідне оголошення для споживачів з'явилося на соціальній сторінці "Київводоканалу" у соціальній мережі facebook.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяФахівці "Київводоканалу" попередили, що деяким споживачам після перевірки лічильника потрібно актуалізувати дані та надіслати відповідні документи. Це стосується тих, хто замовив перевірку до іншої уповноваженої організації.
"При замовленні повірки у Київводоканалі нашими спеціалістами виконується весь комплекс послуг з опломбуванням лічильників, внесенням інформації про повірку в білінгову систему та Централізовану систему повірки. Але якщо ви замовляли повірку не у нас, а в іншій уповноваженій організації, вам необхідно актуалізувати дані, надіславши нам відповідні документи", - йдеться у повідомленні.
Які документи потрібно надати?
- Свідоцтво про перевірку (на кожний повірений лічильник);
- протокол повірки/акт виконаних робіт з повірки лічильника (якщо повірка здійснювалася дома без демонтажу);
- або акти демонтажу та монтажу лічильника та акти опломбування та розпломбування.
Раніше портал Знай повідомляв, комунальники просять ще: українцям озвучили важливі зміни щодо лічильників.
Також наш портал інформував, деяким українцям можуть списати борги за комунальні послуги: кому пощастить.
Крім того, ми писали, перевірка газового лічильника: в якому разі споживачі платитимуть із власної кишені.