Від українців надходить все більше скарг щодо роботи Київстару. Незважаючи на підвищення тарифів, мобільний оператор не надає абонентам якісний домашній інтернет.

Про це заявив українець у негативному відгуку на сторінці оператора у Facebook. Він розкритикував послугу підключення інтернету для дому від Київстару, тому що йому спочатку встановили пакет за максимальну плату.

"Київстар", скріншот: YouTube
"Київстар", скріншот: YouTube

Ймовірно, ціна не влаштувала клієнта, тож він вирішив змінити тарифний план, але зіткнувся з некомпетентністю мобільного оператора.

"Послуга підключення домашнього інтернету суцільне ла*но. Прописують в базі максимальний пакет при підключенні, а потім на протязі неділі морозяться щодо зміни тарифного плану. Не очікував такого відношення. Роблю висновок, що компанії легше позбутися клієнта, ніж задовольнити його простий запит", - поскаржився чоловік.

Популярні новини зараз
Гороскоп на тиждень 6-12 травня для всіх знаків Зодіаку: труднощі Близнюків, союзники Скорпіона та успіхи Риб Тарифний "сюрприз" для мешканців багатоповерхівок: травневі платіжки заберуть ще більше грошей Платити по 2,64 грн за кВт будуть не всі: якими будуть травневі платіжки за світло Українцям кардинально змінять правила оплати комуналки: до чого готуватись
Показати ще

Київстар дав стандартну відповідь та попросив клієнта зв'язатися особисто з консультантом, щоб той "допоміг" вирішити питання. Однак чоловік услід заявив про непрофесіоналізм компанії.

"Тиждень компанія не може вирішити найпростіше питання, яке в інших інтернет провайдерів вирішується за 2 хвилини. Це просто позор і бюрократичний колапс компанії", - зазначив він.

Відгук про роботу Київстар, скріншот
Відгук про роботу Київстар, скріншот

Відгук про роботу Київстар, скріншот
Відгук про роботу Київстар, скріншот

Нагадаємо, "Це якесь знущання!": Vodafone влаштовує клієнтам ранковий "терор", розсилаючи повідомлення, доки всі сплять

Раніше ми писали про те, що "Ви застрягли десь…": українці не можуть закрити рахунок через примхи "Ощадбанку"

Як повідомляв Знай.ua, банкомати "Привату" плутають номінали купюр при видачі готівки: "Довести неможливо"