Українці скаржаться на те, що отримують платіжки за електроенергію із нарахуваннями, які не відповідають дійсності. Та, жінка поскаржилася, що її бабусі інваліду прийшла платіжка, із сумою втричі більше ніж вона платить зазвичай.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це стало відомо зі звернення жінки до компанії "
Жінка розповіла, що сплачувала електроенергію щомісяця за середніми показниками. Однак у серпні прийшла платіжка із сумою втричі більшою, ніж вона звикла бачити у рахунках.
"Шарашкина контора в вас! Бабуся інвалід в неї мали брати покази представники компанії. Лічильник на будинку. З квітня по серпень контролери не приходили , я спочатку платила по середньому, потім стала приходити переплата. В серпні ввалили по повній. От тіко ціни в серпні і травні в три рази різні"- скаржиться клієнтка.
У "Yasno" пояснили, що у платіжках за спожиту електроенергію, формуються суми, які нараховуються на основі данних отриманих від оператора системи розподіла (ОСР).
Клієнтці пояснили, що для того щоб не отримувати космічні суми у платіжках, необхідно за два дні до кінця місяця і до 3 числа наступного місяця, самостійно подавати показники лічильника.
У іншому випадку, нарахування будуть відбуватись на основі інформації, яку надає "Yasno" ОСР.
"Якщо ж ви вчасно не повідомляєте показання, у такому випадку наша компанія виставляє рахунок на основі розрахункових даних, які надає ОСР. А при надходженні фактичних обсягів споживання, виконується перерахунок попередніх періодів." - зазначають у компанії.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, чи вистачить Україні газу, щоб забезпечити населення теплом: у "Нафтогазі" розповіли про підготовку до нового сезону.
Також наш портал інформував, "Не брехатимемо": міністр енергетики без прикрас розповів, що чекає українців майбутньої зими.
Крім того, ми писали, терпіти відключення світла чи змиритися з підвищенням тарифу: українцям доведеться обрати одне з двох.