Клієнт "Приватбанку" подав позов до суду через нарахування відсотків по кредиту, про які він не знав раніше.

Суд у справі вирішив, що списувати відсотки за використання кредитного ліміту у цьому конкретному випадку не можна. Дніпровським судом міста Київ було призначено, що компанія Приватбанк має виплатити своєму клієнту 10 185 гривень. Про таке рішення, свідчить ухвала цього суду від 29 серпня.

Позивач під час подання заяви до суду наголосив, що не погоджувався на такий високий відсоток використання кредитних коштів - 3, 5%., а банк стягнув з картки громадянина кошти за відсотки, про що раніше мови не було ніде.

Карта ПриватБанку. Фото: скрін youtube
Карта ПриватБанку. Фото: скрін youtube

Суд же повністю задовольнив позов громадянина і зобов'язав повернути списані відсотки у тому розмірі, які були вирахувані з картки клієнта.

Популярні новини зараз
Боржникам за комуналку приготували болісне випробування: юрист розповів, до чого готуватися Стосується всіх споживачів: "Київводоканал" дав час до 30 квітня Один день – 1 гривня: "Київстар" підказав як користуватися послугами майже задарма Залишився тиждень: українці ризикують пропустити важливу процедуру
Показати ще

Гроші. Фото: Youtube
Гроші. Фото: Youtube

У рішенні суду йдеться про те, що позивач не укладав ніяких угод з відповідачем, про встановлення відсотків за використання кредитного ліміту. Це свідчить про те, що з рахунку позивача кошти були списані безпідставно. Тому громадянин був змушений звернутися з цим питанням до судової зали. Було доведено, що підстав, щодо списання коштів не було і жодних письмових заяв відповідач не надав у відповідь на обвинувачення. Тому чоловікові були повернуті списані кошти відразу ж.

Нагадаємо, інформаційний портал Знай, повідомляв, чому Гороховський насправді проти нового податку: боїться, що monobank втратить шалений надприбуток

Раніше, портал Знай інформував, псевдо співробітники "Ощадбанку" безкарно грабують українців серед білого дня: як працює схема

Також, наш портал повідомляв, "Місяць перевіряють, морозять гроші...": клієнти Monobank опинилися у складній ситуації