Пенсіонер із карткою від "Ощадбанку" спробував зняти кошти через банкомат "Привата" і в результаті залишився з порожніми кишенями. Про це він розповів у своїй скарзі на порталі Мінфін.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУкраїнець розповів, що вирішив через банкомат ПриватБанку зняти пенсійні виплати, які прийшли на картку Ощадбанку. У процесі стався збій і вдалося повернути лише картку.
"Маю картку "Ощадбанку", знімав пенсійні кошти через банкомат "ПриватБанку", кошти не видало, картку повернули", - поділився клієнт.
Пенсіонер зазначив, що відразу ж звернувся до фахівців "Ощадбанку" та залишив заяву на повернення коштів. Йому пообіцяли, що рішення буде через місяць, але навіть через півтора місяця від банку ні слуху ні духу.
"Було написано заяву, пообіцяли, що відповідь прийде через місяць, служба безпеки прийняла заяву, але відповіді немає. Пройшло 48 днів, невже так важко їм працювати, чи взагалі "Ощадбанк" працює. На гарячій лінії розмовляти не захотіли", - обурився пенсіонер.
Варто зазначити, що за добу після публікації скарги фахівці "Ощада" не надали клієнту зворотного зв'язку.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, псевдоспівробітники "Ощадбанку" безкарно грабують українців серед білого дня: як працює схема.
Також наш портал інформував, можна позбутися житла, незважаючи на погашену іпотеку: Ощадбанк "дарує" колекторам виплачені кредити клієнтів.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Зганьбили...": українці в "Ощадбанку", замість реальної допомоги з обміну монет, отримують психотравми.