"Нафтогаз" звернувся до споживачів щодо обліку спожитого газу. Що потрібно зробити кожному клієнту, пояснили на офіційній сторінці газопостачальної компанії у соціальній мережі Facebook.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУ компанії нагадали про необхідність передати інформацію про використаний минулого місяця газ. Встигнути зробити це потрібно до 5 вересня. Ті, хто не зроблять це вчасно, ризикують отримати платіжку з неправильними нарахуваннями.
У "Нафтогазі" нагадали, що споживачі можуть передавати показники лічильників декількома способами, обравши найзручніший.
Наприклад, на сайті компанії можна передати інформацію про спожитий газ за спрощеним способом, без реєстрації. Для цього в головному меню потрібно натиснути "Передача показань", а потім ввести особовий рахунок та перші три літери прізвища споживача та натиснути "Відправити". У віконці "Форма передачі" вводимо показники та номер телефону, відправляємо та очікуємо на підтвердження.
Крім того, передати показники можна:
- через особистий кабінет;
- через SMS-повідомлення на номер 4647;
- через чат-боти у популярних месенджерах;
- через контакт-центр компанії (38 066 300 28 88, 38 098 300 28 88, 38 093 300 28 88).
Раніше портал Знай повідомляв, впорається навіть дитина: що робити, якщо не вдається увійти до особистого кабінету "Нафтогазу".
Також наш портал інформував, українцям показали, як під час війни не отримати величезні борги з комуналки: готуйте паспорт.
Крім того, ми писали, облгаз наплутав – українець платить: споживачам перевіряють нерви на міцність неправильними платіжками.