Клієнт виграв гучну справу проти "Нової пошти" та відсудив у них чималу компенсацію.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЧоловіком було подано позов через те, що компанія втратила його посилку. У результаті "Нова пошта" не лише відшкодувала вартість посилки, а і заплатила 23 тисячі гривень штрафу ще до рішення суду. Окрім того, клієнту була
У рішенні Голосіївського суду вказано, що чоловік із Львівської області відправив за допомогою поштового оператора "Нова пошта" свій товар. Це були телевізори, загальна вартість яких сягала 1, 2 мільйони гривень. Але після відправлення було виявлено, що телевізори зникли безслідно. Інформації про посилку не було ні на адресі надсилання, ні на адресі отримання. Працівники відділення розповіли, що накладна товару не значиться у них. Відділення отримувач також заявили, що інформація про накладну просто відсутня.
Тоді клієнт був вимушений звернутися до суду. Ще до рішення суду компанія погодилася відшкодувати йому збитки у розмірі суми товару – 1,2 мільйони гривень, що передбачено законом. Проте, клієнт почав вимагати виплатити йому 24, 3 % штрафу. Розмір штрафу передбачений у публічному договорі з "Новою поштою". Окрім того, чоловік вимагав відшкодувати йому 100 тисяч гривень у вигляді моральної шкоди.
За рішенням суду з компанії було стягнуто штраф у вигляді 23 тисяч гривень, а також 3 тисячі моральної шкоди. Окрім того, клієнту повернули вартість товару у 100% обсязі. Інформацію про посилку до сих пір не знайдено.
Нагадаємо, інформаційний портал Знай повідомляв, "Просто жахіття, зараз у казармі...": українські захисники залишаються без грошей, після сервісу "Нової пошти"
Раніше, портал Знай інформував, перевезення багажу "Укрзалізницею": кого із пасажирів не пустять у потяг із речами
Також, наш портал повідомляв, "Місяць перевіряють, морозять гроші...": клієнти Monobank опинилися у складній ситуації