Українець запевняє, що Monobank заблокував його особисті кошти та зробив це без будь-яких законних підстав. Відповідна скарга з'явилася на порталі Мінфін.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЗа словами клієнта, Monobank заблокував його особисті кошти – 68 тисяч гривень. Підставою своїх дій банк назвав виконавче провадження. Проте, українець стверджує, що воно було закрите та законного пояснення діям фінустанови – не існує.
"Сьогодні була спроба зі сторони банку вкрасти з рахунку 68000 грн прикриваючись виконавчим провадженням! Виконавче провадження було закрите ще 04.08.2023!!! Ніякого законного права банк не мав права блокувати та переводити кошти на "ліві" рахунки!", - поскаржився клієнт.
Чоловік зазначив, що кошти йому відмовилися повертати. При цьому він запевнив, що у виконавчій службі підтвердили, що не мають до нього жодних претензій та здивувалися рішенню банку.
"Кошти повертати відмовились! Сказали ми нічого не знаємо звертайтесь до виконавчої служби! Навіть виконавча служба сказала що олені повні!!!", - обурився українець.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, що Monobank без пояснень заблокував карту волонтера, який допомагає ЗСУ: "Банк, якому все одно".
Також наш портал інформував, клієнти скаржаться, що Monobank обмежує оплату за програмою єВідновлення: "Це змова великих мереж та банку".
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, через збій у додатку Monobank українці втрачають гроші: у пастку може потрапити кожен.