"Нафтогаз" намагається максимально спростити життя споживачам та надавати послуги в онлайн-режимі. Втім, це підходить не всім, особливо пенсіонерам, які не мають комп'ютерів, ні смартфонів. Як скористатися послугами цій категорії громадян, пояснили у пресслужбі компанії.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУ "Нафтогазі" зазначили, що клієнти, які не мають комп'ютерів та смартфонів або не знаються на них, можуть скористатися популярними послугами у партнерських офісах компанії.
Так, наприклад, у відділеннях "Нової пошти" клієнти можуть отримати акт звірки взаєморозрахунків, рахунок на оплату заборгованості та довідку про відсутність заборгованості.
Також довідку про відсутність заборгованості та рахунок на оплату заборгованості можна отримати у відділеннях "Ощадбанку".
Крім того, партнерськими є і відділення "ПУМБ", в яких доступні вищезгадані послуги, а також послуги зі зміни власника.
Варто зазначити, що українці, які не бажають чекати у черзі та витрачати час на дорогу, можуть отримати ці та інші послуги в особистому кабінеті та в чат-боті.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, українцям нараховують помилкові борги, а списувати ніхто не поспішає: "Нафтогаз" та облгази переводять стрілки.
Також наш портал інформував, підготовка до нового опалювального сезону: у яких галузях найскладніша ситуація та чому.
Крім того, ми писали, "Нафтогаз" попередив українців про важливе оновлення: що потрібно знати споживачам.