Клієнтка ПриватБанку поскаржилася на те, що касир у відділенні ПриватБанку навмисне підсовував їй пошкоджені купюри, тим самим порушивши вимогу НБУ.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяНезважаючи на постанову НБУ, банк продовжує видавати неліклівдні курюри або вимагає комісію за обмін нібито застарілих банкнот. Про це йдеться у відгуку на порталі Мінфін.
Українка прийшла до відділення банку, щоб забрати замовлену суму у доларах і вчасно помітила, що купюри з дисками та скотчем. Вона просила касира видати інші, але той відмовився. У результаті їй довелося шукати керівництво, яке знову направило її до касира.
"Мені більше 20 хвилин касир відбирала купюри і щоразу вони нічим не відрізнялися я постійно повертала якісь купюри, оскільки вони були неліквідними", – поскаржилася клієнтка.
Коли терпець урвався, клієнтка звернулася на гарячу лінію, де їй порадили покласти гроші на рахунок, проте для цього треба знову сплатити комісію та відстояти у черзі.
"Як взагалі таке може бути, чому я повинна замість 100 доларів отримати 70, комісію в банку за відправку я вже сплатила. Такі махінації проводить банк, чому ж ви купюри тримаєте в обороті, відправте їх на інкасацію, а не втуляйте бідним людям", - додала вона.
Нагадаємо, комуналку сплатити стане важче, ПриватБанк розпочав перевірки транзакцій: 350 гривень – вже привід
Раніше ми писали про те, що курс долара відправлять у "вільне плавання": коли подорожчає валюта
Як повідомляв Знай.ua, українці з картами "Привату" залишаються без соцвиплат: банк блокує нарахування від ПФУ