Українка поскаржилася, що Monobank раптово відмовив їй в обслуговуванні, при тому, що вона є постійною клієнткою і має активний депозит. Подробиці вона розкрила у своєму відгуку на порталі "Мінфін".

Українка заявила, що обслуговувалась у банку з моменту його створення. Але раптово Monobank відмовив у обслуговуванні. Вона наголосила, що має активний депозит у банку, але кошти їй не повертають.

Monobank, скріншот: YouTube
Monobank, скріншот: YouTube

"Була клієнтом банку з моменту існування банку. Був відкритий депозит, переслала зі своєї Аваль картки на моно понад 80 тис. грн. Також надала документи, звідки гроші, навіть договори з роботи, але банк відмовив в обслуговуванні і вже більше 2 тижнів не повертає мої гроші! ”, - обурилася клієнтка.

Карта Monobank. Фото: скрін youtube
Карта Monobank. Фото: скрін youtube

Популярні новини зараз
Українці можуть залишитися біля розбитого корита: що буде з пенсіями ПриватБанк заблокував рахунок: що треба робити відразу Обійдемося без гарячих бутербродів: українцям доведеться по-новому платити за сир Приватбанк оголосив про важливі зміни: стосується власників пластикових карток
Показати ще

У фінустанові відреагували на скаргу та зазначили, що банк справді залишає за собою право відмовити в обслуговуванні.

"Банк може ухвалити рішення про відмову в обслуговуваних на підставі накопиченої інформації з різних джерел", - відповіли фахівці Monobank.

Також пообіцяли, що її кошти буде повернуто протягом трьох робочих днів.

Скарга на Monobank. Фото: скрін Мінфін
Скарга на Monobank. Фото: скрін Мінфін

Раніше портал Знай повідомляв, українці скаржаться на зникнення коштів з карток "ПриватБанку": списуються в обхід системи безпеки.

Також наш портал інформував, клієнти скаржаться, що Monobank обмежує оплату за програмою єВідновлення: "Це змова великих мереж та банку".

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, через збій у додатку Monobank українці втрачають гроші: у пастку може потрапити кожен.