Українка поскаржилася, що Monobank раптово відмовив їй в обслуговуванні, при тому, що вона є постійною клієнткою і має активний депозит. Подробиці вона розкрила у своєму відгуку на порталі "Мінфін".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУкраїнка заявила, що обслуговувалась у банку з моменту його створення. Але раптово Monobank відмовив у обслуговуванні. Вона наголосила, що має активний депозит у банку, але кошти їй не повертають.
"Була клієнтом банку з моменту існування банку. Був відкритий депозит, переслала зі своєї Аваль картки на моно понад 80 тис. грн. Також надала документи, звідки гроші, навіть договори з роботи, але банк відмовив в обслуговуванні і вже більше 2 тижнів не повертає мої гроші! ”, - обурилася клієнтка.
У фінустанові відреагували на скаргу та зазначили, що банк справді залишає за собою право відмовити в обслуговуванні.
"Банк може ухвалити рішення про відмову в обслуговуваних на підставі накопиченої інформації з різних джерел", - відповіли фахівці Monobank.
Також пообіцяли, що її кошти буде повернуто протягом трьох робочих днів.
Раніше портал Знай повідомляв, українці скаржаться на зникнення коштів з карток "ПриватБанку": списуються в обхід системи безпеки.
Також наш портал інформував, клієнти скаржаться, що Monobank обмежує оплату за програмою єВідновлення: "Це змова великих мереж та банку".
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, через збій у додатку Monobank українці втрачають гроші: у пастку може потрапити кожен.