Українці щомісяця передають показники електролічильника й ніхто не застрахований від помилки у цифрах. Що робити, якщо переплутали показники, розповіли у компанії YASNO.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПри передачі показників електролічильника можна припуститися помилки в цифрах або переплутати показання день/ніч. В результаті платіжка за спожиту електроенергію прийде із неправильними нарахуваннями. Проте неприємностей можна уникнути, якщо вчасно звернутися до постачальника.
Як виправити неправильні показники лічильника:
- зателефонувати до центру підтримки YASNO за номерами (044/067/066/093) 277-18-18;
- написати в особисті повідомлення на сторінці YASNO у Facebook або надіслати листа на електронну адресу – kyiv@yasno.com.ua;
- особисто звернеться до енергоофісу постачальника.
"Важливо пам'ятати, щоб оплачувати тільки фактично спожиту електроенергію, потрібно щомісяця з 1 по 3 число повідомляти коректні свідчення лічильника", - нагадують у компанії.
Споживачі можуть передати показники лічильника декількома способами, обравши для себе найзручніший: через особистий кабінет чи мобільний додаток, через контакт-центр чи форму на сайті, а також Viber-бот YASNO-online та у Facebook.
Раніше портал Знай повідомляв, економія на електроенергії до 50%: у Yasno пояснили, як правильно знімати показання двозонного лічильника.
Також наш портал інформував субсидія на оплату комуналки: хто з українців може отримати і як розраховується розмір допомоги.
Крім того, ми писали, "Нафтогаз" розповів, що робити, якщо оплата за газ зарахувалася на помилковий особовий рахунок: інструкція.