Один із найбільших українських державних банків "Ощадбанк", який дуже відомий завдяки своїй агресивній політиці нав'язування карток отримувачам бюджетних виплат, продовжує подавати неприємні "подарунки" своїм клієнтам.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЦього разу українець розповів, як у цій фінустанові ставляться до виплати спадщини. Виявилося, що цілу сім'ю можуть "ганяти" від відділення до відділення протягом тижнів. А ось в іншому українському банку можна вирішити це питання протягом однієї години.
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного клієнта "Ощадбанку" на порталі MInfin у розділі для відгуків.
"Після смерті мого батька оформили свідоцтво про спадщину і звернулися до відділення 540 у Києві, де було відкрито депозит. Нас троє спадкоємців, необхідно було прийти виключно разом і зранку, щоб усе встигнути. Тепер чекаємо вже 10 днів з 13.07.23 на якесь останнє узгодження.
Жодної інформації отримати неможливо, у контакт-центрі направляють у відділення і далі по колу. Прикро, що найстаріший український державний банк із програмного забезпечення та рівня комунікацій перебуває як у минулому столітті. Бажання бути клієнтом цього банку немає.
В іншому банку все оформили за півгодини, кожен окремо, де і коли було зручно, і за годину отримали гроші. Є з чим порівнювати", - поділився своєю історією незадоволений клієнт "Ощадбанку".
Нагадаємо, в Україні виведуть із обігу важливі гроші: встигніть обміняти до 30 вересня.
Раніше повідомлялося, тату, не ганяй - на тебе чекає банк: українських водіїв з аліментами перетворять на пішоходів.
Також, фейкова соціальна допомога: у Мінсоцполітики терміново попередили українців.