Багато пенсіонерів вже звикли до того, що їм щомісяця, до 25 числа кожного місяця, виплату або перераховують на картку, або ж приносять додому.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяІноді бувають ситуації, коли чомусь гроші "не доходять". Тому зараз варто розібратися в тому, що робити в такій ситуації.
Виходячи з українського законодавства, кошти обов'язково мають надійти не пізніше 25 числа. На карту, як правило, вони приходять десь 21-22. Але тим, хто отримує вдома, можуть виплату затримати у зв'язку з вихідними днями. А ще відомо те, що після 25 числа невиплачені кошти повертаються назад до Пенсійного Фонду.
Якщо ви точно впевнені в тому, що вас правильно верифіковано, тоді зафіксуйте порушення ваших прав, звернувшись на лінію уряду (1545). Або ж на гарячу лінію ПФУ (0800 504 753). Вам потрібно звернутися туди не для роз'яснення ситуації, а з відповідною скаргою, яку відправлять до відповідного органу для подальшого вирішення проблеми.
Якщо вам приносять пенсію додому, зверніться на "Укрпошту" (0800 300 545).
Є ще варіант, щоб звернутися до банку, який обслуговує вашу пенсійну картку, якщо ви раптом отримуєте пенсію саме так. Крім усних заяв, можна написати заяву письмово.
Нагадаємо, українцям дали можливість докупити страховий стаж: скільки потрібно заплатити
Як повідомляв "Знай.uа", на Тернопільщині чоловік відмовився від мобілізації, бо "мав страх за своє життя": як його покарали
Знай.ua писав, "Київстар" загнав свого абонента в борги: бонусні гривні тепер як валіза без ручок