"Нафтогаз" надає послуги мільйонам споживачів по всій Україні та регулярно відповідає на питання, які хвилюють громадян. Цього разу в компанії вказали на важливий момент із платіжками за газ. Про це йдеться на офіційній сторінці організації у Facebook.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУ платіжці "Нафтогаз" вказує суму до сплати, фіксує борг чи переплату. Деколи споживачі отримують "некоректні" платіжки. Наприклад, була заборгованість, але після сплати інформація у паперовому рахунку не змінилася.
У компанії порекомендували споживачам у такому разі не панікувати, адже якщо оплату було здійснено після 30 числа, то оновлена платіжка прийде лише через місяць.
"Будьте уважні, якщо ви здійснили оплату умовно після 30 червня, ці кошти не будуть відображені у вашій поточній платіжці, а лише в квитанції за наступний місяць. Наприклад, борг за червень складає 200 грн, його оплата пройшла 2 липня, відобразиться ця сума в платіжці за липень, яку ви отримаєте у серпні", - говориться в повідомленні.
Варто нагадати, що компанія "Нафтогаз" заохочує споживачів, які платять за газ до 15 числа – можна отримати знижку 1% наступного місяця.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, у "Нафтогазі" розповіли, що українці можуть повернути гроші за однією з платіжок: сума повернення досить велика.
Також наш портал інформував, у "Нафтогазі" розповіли, хто відповідає за прийом показників газового лічильника із фото: впливає на квитанції.
Крім того, ми писали, "Бережіть нерви": "Нафтогаз" дав пораду українцям, яким приходять "неправильні" платіжки.