Українці дедалі частіше скаржаться, що отримують "неправильні" платіжки за газ, у яких дані не відповідають дійсності. Компанія "Нафтогаз" дала пораду споживачам, які зіткнулися із цією неприємністю.

У "Нафтогазі" пояснили, що одна з основних причин некоректних нарахувань у платіжках – передача показань лічильника із запізненням або їхнє ненадання.

Платіжка "Нафтогаз". Фото: скрин youtube
Платіжка "Нафтогаз". Фото: скрин youtube

Так, щоб не стикатися з "неправильними" платіжками, українцям радять відповідальніше підходити до передачі показань і робити це до 5 числа. В іншому випадку облгаз сам вписує в платіжку дані, виходячи з середнього обсягу споживання домогосподарства.

"У разі неотримання даних до 5 числа включно, облгаз самостійно вказує ваш обсяг споживання газу (на рівні вашого середнього споживання). Тому і бувають непорозуміння. Передавайте показання лічильника вчасно та бережіть власні часи та нерви", - пояснили в компанії.

Популярні новини зараз
Відключення світла повертаються? У чому причина та кого торкнеться насамперед Державний банк блокує рахунки після простої операції: хто може залишитись без грошей Експерт назвав 5 міст України, які взимку залишаться без світла Стосується всіх власників газових котлів: "Газмережі" зробили важливе попередження
Показати ще

Нафтогаз, фото: Знай.ua
Нафтогаз, фото: Знай.ua

У "Нафтогазі" нагадали, що про спожиті кубометри можна повідомляти через особистий кабінет my.gas.ua, через чати GASUA у Viber, Telegram, а також NaftogazGasSupply у Facebook Messenger. Крім того, можна надіслати SMS-повідомлення на номер 4647.

Раніше портал Знай повідомляв, "Нафтогаз" попередив про важливе нововведення: що потрібно знати споживачам.

Також наш портал інформував, отримали платіжку з некоректними показниками: "Нафтогаз" пояснив, як зробити звірку.

Крім того, ми писали, 500 гривень і навіть більше: у "Нафтогазі" розповіли, як отримати знижку на газ.