Київстар має чимало незадоволених клієнтів, а нові скандальні історії все більше вганяють у ступор. Так, абонентка поскаржилася, що мобільний оператор підключив їй послугу, якої вона зовсім не потребує, але "зобов'язана" платити.

За словами клієнтки, компанія підключила платну послугу, не повідомивши її. Крім того, жінку не попередили про вартість пакету послуг, як йдеться у відгуку на сторінці Київстару у Facebook.

Київстар.  Фото: Youtube
Київстар. Фото: Youtube

Також абонентка стверджує, що не потребує цієї послуги, оскільки її пристрій не підтримує інтернет.

"Мені підключили пакет Скрізь безлім, але я його не замовляла. Скільки він коштує і що це взагалі таке? Тим більше, що мій звичайний телефон не підтримує інтернет-зв'язок", - написала вона.

Популярні новини зараз
ТЦК збирає досьє на кожного: які дані вашої біографії знатимуть обов’язково Друг президента Зеленського Жека Кошовий зізнався, як "виживає" на 2 тисячі баксів у місяць По ваші лічильники скоро прийдуть: що потрібно зробити, якщо незнайомці вже на порозі Уникнути повістки вже не вийде: ТЦК перевірятимуть українців за новими правилами
Показати ще

Київстар відреагував на відгук та заявив, що кожному абоненту індивідуально підключають цей тариф, від чого залежить і сама вартість пакету. Однак клієнтка продовжувала наполягати на тому, що їй не потрібна ця послуга, і вона її не замовляла. У результаті їй запропонували вирішити це питання особисто.

"Навіщо мені це підсунули", - запитала клієнтка.

Відгук абонента та відповідь Київстару, скріншот.
Відгук абонента та відповідь Київстару, скріншот.

Раніше ми писали про те, що Lifecell порадував любителів халяви: як безкоштовно отримати річний запас гігабайтів

Як повідомляв Знай.ua, по 50 гривень за "зелений"? Економісти спрогнозували, як зміниться курс долара у липні

Також портал Знай.ua писав, що не має права сплачувати добровільні внески: ПФУ звернувся до українців з роз'ясненням