Київстар має чимало незадоволених клієнтів, а нові скандальні історії все більше вганяють у ступор. Так, абонентка поскаржилася, що мобільний оператор підключив їй послугу, якої вона зовсім не потребує, але "зобов'язана" платити.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЗа словами клієнтки, компанія підключила платну послугу, не повідомивши її. Крім того, жінку не попередили про вартість пакету послуг, як йдеться у відгуку на сторінці Київстару у Facebook.
Також абонентка стверджує, що не потребує цієї послуги, оскільки її пристрій не підтримує інтернет.
"Мені підключили пакет Скрізь безлім, але я його не замовляла. Скільки він коштує і що це взагалі таке? Тим більше, що мій звичайний телефон не підтримує інтернет-зв'язок", - написала вона.
Київстар відреагував на відгук та заявив, що кожному абоненту індивідуально підключають цей тариф, від чого залежить і сама вартість пакету. Однак клієнтка продовжувала наполягати на тому, що їй не потрібна ця послуга, і вона її не замовляла. У результаті їй запропонували вирішити це питання особисто.
"Навіщо мені це підсунули", - запитала клієнтка.
Раніше ми писали про те, що Lifecell порадував любителів халяви: як безкоштовно отримати річний запас гігабайтів
Як повідомляв Знай.ua, по 50 гривень за "зелений"? Економісти спрогнозували, як зміниться курс долара у липні
Також портал Знай.ua писав, що не має права сплачувати добровільні внески: ПФУ звернувся до українців з роз'ясненням