Абонентка "Київстар" поскаржилася, що після поповнення рахунку не підключили тарифний план, а почали списувати по 5-20 гривень. Про це вона розповіла у коментарях під однією із публікацій на сторінці мобільного оператора у facebook.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЗа словами українки, вона поповнила рахунок, але замість підключення пакета послуг з її рахунку почали списуватися кошти. Спочатку 5, а потім 20 гривень і врешті-решт їй довелося знову поповнювати рахунок, але й після цього списання не зупинилися.
"Сьогодні вранці поповнила рахунок на 175 гривень (вартість пакету), одразу знялось 5 гривень за 50 мегабайт. Потім ще 20 гривень без інформування. Поповнюю ще, щоб було 175 гривень. НЕ заходжу в інтернет взагалі. Приходить смс "ви оплачуєте за кожен мегабайт 0,10 гривень" і знімає з рахунку 1 гривню", - поділилася абонентка.
Співробітники "Київстар" відреагували на скаргу та порекомендували клієнтці відключати мобільний інтернет. Втім, таку пораду українка не оцінила.
"Відключати мобільні дані? І, наприклад, під час війни не отримувати повідомлення щодо тривоги? Ви знахабніли вкрай", - обурилася жінка.
Раніше портал Знай повідомляв, "Люди один одного підтримують, а ви...": українці помітили, що з рахунків "Київстару" безвісти пропадає 100 грн.
Також наш портал інформував "Тарифний план "лохотрон"": абонент Lifecell поповнив рахунок на 300 гривень, не отримав послуг і опинився у боржниках.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, що українка поскаржилася, що "Київстар" вкрав у неї гроші - у мобільного оператора назвали це "резервацією".